Pages

Followers

Saturday, 25 June 2011

"segmen jOm kipas blOgger"



( sila baca ala2 jep sepah jd ustazah ) assalamualaikum sume.... semOga anda2 sume diberkati allah. kita sebagai umatnya, mestilah banyak2 berbuat kebaikan.... sy.. sy.. ahhhhh semputtttttttt............. hak3... dah2, mengarut x habis.... kita lupakan sekejap kejuaraan sepah yang sy sgt2 sOkOng dr awal... hehehhe. entri kali ini,bukan nk berchakap pasal diaOrang, tp pasal cOntest terbaru. tuan tanah kedaung yang cOmey lOte ( kak diana ) ~ wah kipas tuan tanah plak ...telah menyekOdeng sy lalu menjemput utk mengajak jOin ini cOntest.. cOntest yang dinamakan "segmen jOm kipas blOgger" wah.. cam besh jek men kipas2 kn?

.: syarat :.
syarat wajib dalam cOntest ni ialah, sy perlu mengipas selaju mungkin ~ kalO Orang yang sy kipas tu menggigil kesejukan pOm tape... peluang utk menang besa punya..... hehehe sO, untuk melengkapkan syarat tuan tanah kedaung,sy telah berfikir 2hari 1 malam serta pakej bersarapan ngn hOusemate, siapakah yang selayak2nya utk sy kipas bg sejuk.... dOk pk punya pk.... yes!!!!!! dialah Orangnya.. siapa????? ha... tgk bawah.... ~ bawah mana kOrang tgk tuh? jgn tgk bukan2 yea.... tamO nOty2...... bawah ni jek.....

yup.... dialah Orang yang sepatutnya sy kipas... ni tamO kipas laju2... kang selsema dia kang.... sian plak bila dia selsema kan? sO, sy nk kipas cam kipas pengantin... ~ affu dOk diam2 sambil berblushing2 yea.... sebab sy nk puji melambOng2 neh.... hOkey... kalO kOrang pembaca budiman nak tahu, sy ni baru jek start wat belOk ney.... daftar akaun belOk bulan 3.... tp sebab bizi, x sempat nk update pape.... ptengahan bulan nam ni br sy update sesuatu... sO, nampak sgt lah sy ni naif lagik kan tang belOk2 nih... sO, cik affu yang ensem lg baek aty ni pOm bantu sy cane nk buat belOk bagi shantek..... sy banyak blajar dr belOk beliau yang tebabOOm.... yang paling penting dan yang buat sy terharu tangkap syahdu, cik affu nOlOng sy buat cik nuffnang. dia sanggup bersusah payah kerana sy.... dia ajO guna ym... step by step dia ajO... dr daftar akaun nuffnang, sampailah sy letak iklan kat belOk... sumenyer dia yang ngajO... baekkan dia? dah lah ensem, kacak, baek hati... sungguh tulus hatimu.... wahhhhhh tacing... ~ jap nk amek tisu... wuwuwuw kebaikan beliau bukan setakat itu saje Oke, siap dia pOmOt sy kat belOk beliau.... dia nak bg belOk sy Orang kenal.... pastukn... pastu kan... ahhhhh semputtttttt... hahhaha dah2... ngade2 plak.... key... sambOng.. kalO2 ada mana2 cOntest, mesti cik affu x lepas tag sy, ajak sy masuk sama.... dia kata "p/s : cik nakatsu ( sy lah tu ), jangan lupa buat mcm sy ( masuk cOntest ), kata nak kembangkan empayar bersama" wahhh giler baek dia kan? x caye dia chakap cenggitu? ha.... klik sini. giler saaaayang kat cik affu... sy dah anggap cam abg sy sendirik taw.. sedara sendirik... ~ wah sape lg tua ni? hahahha  ha... kak diana amcam? cukup x sy kipas cik affu? x cukup? Okeh.. Okeh.. sy sambung kipas yea..... Okeh, sape2 nak kenal dia, jgn bimbang dia ni x sOmbOng, dia ni sume Orang dia layan... yea lah Orang ensem.... slalu Orang chakap, Orang ensem ni, blagak, sOmbOng, memilih kawan... tp abg sy sOrang ni x Okeh.. dia sangat baek aty... hatinya bersih bagaikan seputih kain.. wah melampau gitu... hak2... tp cayelah.. dia ni mmg bagus..... x rugi kawan ngn dia... kan affu? cik affu, sejuk x sy kipas ala2 pengantin ni? kalO x sejuk gak, sy pakai kipas helikOpter Okeh..... 


ha... nilah affu budak baek yang sy citer kat atas ney ~ affu sy curik pic affu kat belOk ye...


.: nOta :.
haaa ni bukan kipas sajek2 Oke, tp tulah kenyataan sy bersama cik affu..... pada kak diana, dengan rasminya sy mengumumkan sy menang.... eh... silap.... sy mengumumkan sy jOin cOntest akak yang besh ni... ~ bagus gak cOntest ni, bcOz dpt tgk cara blOgger2 menghargai blOgger2 lain... kan?


12 comments:

Diary oF Mine said...

mcm best je kipas2 blogger ni... hehehe

ecah mashuri said...

kipas jgn xkipas.ahaha..

Hafiz Al-Pazin said...

Ari ni rasa mcm duk kat salji, sejuk je. banyak la ek ko ABANG, wah cik Nakatsu nak nampak muda nampak. Anda tu Abang. Haha. BTW Thanks for everything and sy Takkan join contest ni. sy doakan Cik Nakatsu menang. God bless u ~

hyz said...

diary oF mine : besh wooo terai lah mengipas2... heheheh
ecah mashuri : yup.... kipas laju2....
affu : hak2... sesekali nk jd mude....trimas....

Aretikz said...

kipas.. jgn xkipas.. hehe.. ^_^

hyz said...

aretikz : haruslah... kipas sepenuh hati...

Azlan Hasan said...

salam hyz,

datang dari blog kak diana..hehe..stylo gak cara ko kipas..hehe..ini nak kena susun strategi..hahahaha(gurau jer)..

Regards,
-Strider-

hyz said...

azlan : hak2... tu bukan stylo... tp ikhlas dr hati... ehem... hak3...

nuramal said...

ade peluang ni.. ceroh mase depan.. XD

hyz said...

nuramal : hak2.... tQ2....

sweet_apple said...

suke baca :) cik affu mmg baik :p

hyz said...

sweet apple : dia baek kn? ^^