Pages

Followers

Tuesday, 12 July 2011

... 10 perkara #2...

hai hoi hoi.... salam selasa kat korang semua... wat gapo tuh? entri semalam mengenai lepas geram seminit mendapat maklum balas yang sangat baik dari korang ~ muah kat korang.... rupa2nya memang ramai jugak yang mengalami masalah yang sama ek?.. ~ sabor je lah.... harap2 dalam masa terdekat ni, masalah ni selesai kan? so, bolehlah terus sambung follow memfollow..... hehehhe


entri hari ini, jangan risau, saya tak post pasal resepi ~ sebab da kenyang makan roti telur kat warung mamak jam 11 tadi... hehehhe so, malas masak hari ini..... tapi saya nak sambung pasal 10 perkara.. hehehhe beberapa hari lepas, saya ada post 10 perkara pelik tentang saya kan? hari ini, saya nak buat 10 perkara yang membuatkan saya tertarik dengan kamo... hehehhee.... kita tengok siapa yang kena......


.: 10 perkara yang membuatkan saya tertarik dengan kamo :.

1. hati... ye... saya suka menilai seseorang melalui hati mereka... ~ penting!!!

2. kening... kalau korang nak tahu, saya memang suka tengok kening orang lain.... ~ kening cukur2 or cabut2 ni saya reject!!!!....

3. suara. yup.... saya suka dengar orang yang bersuara serak2 basah... ~ seksyi beb!!!

4. rambut. bagi perempuan, saya memang suka tengok perempuan yang punya rambut lepas bahu, dan ikal.... ~ shantek ma kalo macam tuh.... kalau lelaki, saya suka tengok fesyen rambut diaorang.. ~ kadang2 jeles tengok rambut budak2 sekarang, mana2 yang cantek, stylo, akan saya cuba wat kat umah.. hehehhe

5. simple... yup, orang yang simple jugak boleh buatkan saya selesa dengannya. simple dari segala hal..... ~ sebab saya jugak orang yang simple... kan secocok camtu kan?

6. make-up? sorry, saya tak berapa minat pada perempuan yang suka bermake-up bagai nak rak... ~ walhal nak ke mana je pun.... saya lebih tertarik pada perempuan yang tak pandai bermake-up... ~ jimat.... hehehhehe selamat poket!!!

7. gila2... yosh!!! sifat yang gila2 membuatkan saya akan gila2 bersama kamo... ~bukan orang itu gila okeh!!... orang manja? saya tolak ketepi........

8. kelakar. hahahah sifat kelakar akan membuat saya gelak terguling2 bila bersama kamo... kita akan lebih cepat serasi bila kamo seorang yang kelakar....

9. peminat shin chan & doraemon... yeahhh!!! bonus bagi mereka yang meminati shin chan & doraemon.. so, setiap sabtu leh lah menonton bersama di saluran ntv7.. ^^

10. tidak mudah cemburu... penting!!! sebab saya boleh berkawan dengan semua orang.... so, istilah cemburu say tidak suka!!!

* korang terselit kat kategori yang mana satu ek? hehehehhehe

51 comments:

ekmal said...

terbaik...
apesal x post resepi? ak pn gle masak gak kot..ad kelebihan laki leh msk ni, ad pompuan yg xleh msk kot..haha

KizZ said...

Hahakz...Lebih kurang ah tu Kita...cuma part yang suka tengok kening tu err tak kot...

hyz said...

ekmal : haiyoooo saya bukan pandai masak sgt pon... ikut mood.. hehhe myb next entri key.. hehhe trimas ^^
kizz : hehehe sy mmg suke tgk kening orang... ^^

Anum said...

terbaik la

POP said...

hahah...comel lah peminat shin chan n doraemon tue..hik3 XD

Luz Claritta said...

1,6,9 da tepat da . yg laen2 tak kene r plak . mmg out lar ney . haha :)

hyz said...

anum : hehehehe makasih ya....
pOp : hahahha my fav dr dulu tuh....
luz : cuba len kali plak na.. hehhee

KizZ said...

aa Juvana ni pasal budak2 yang buat macam-macam Kes(spt yg kita ketahui),then ada sorang mamat ni difitnah,dia tak spttnya masuk tapi terpaksa masuk,dia seorang budak baik(agak nerd cket)...So,cne dia akan harungi pelbagai cabaran dan dugaan,ragging,penumbuk apa sume??

Dapat ke dia keluar balik dari sekolah tu??

Then dalam citer tu akan citer sket2 why budak2 ni buat Kes?Masing-masing ada sebab tersendiri..

: achap :) : said...

kening kene jaga . BTW klau cukur dosa kodd . . err . takkan nk promote diri d sni ye . haha . i'm just an ordinary person . okayy . . TQ for visiting :)

syrupmasin said...

aku terselit dekat nomor 11..err..ade ke nomor 11 nih?? :D

Fezul Fadhley said...

hahax.. mcm kelakar plak.. tp minat doraemon & shin chan gak cuma jrg tgok.. hihihihihx

i am S!L4H.. said...

sy yg no... errr no... no....

tettttt di situ. bole?

hyz said...

kizZ : owh.. trimas ya... nanti sy terai tgk.. ^^
achap : tau pon dose.. hehhehe lebih cantek kalo x cukur kn?
syrupmasin : 11? mu mate g check.... hehhe
fadhley : haiyooo mana yang kelakar tuh? besh wooo kartun tuh....
silaH : hahha boley jekkk

aneng hitchies said...

sokong perkara no.2 & no.6 . terbaik !!

hyz said...

aneng : hehehhe trimas...

syaz@rozelt said...

shin chan n doremon wajeb tonton!!!hihi

hyz said...

syaz : hehehe besh kan?

Fezul Fadhley said...

hehex.. xde pape.. best kan kalo dpt member gila2..

hyz said...

fadhley : mmg besh... seronok gler... hehehehe

Fafa said...

1,2,4,5,7,8 dan 10 :P (perasan nye lah~)

Fezul Fadhley said...

yela.. giler pun x gila2 camtu.. erk..

hyz said...

fafa : wah.... banyak y sama tuh....
fadhley : haiyoo.... tak pe.. jgn isau, sy x giler ....

HasNah Kawaii said...

shin chan ngan doraemon tayang waktu maghrib lah.

selalunye, tak sempat nak tengok.

hyz said...

hasnah : sini maghrib dekat jam 7 setengah.. time maghrib, betol2 sinchan da abes... doraemon start dlm 5 minit pas abes sin chan... so,time tu solat.. abes solat tgk doraemon plak.. ehehh

katasifat said...

gila2 or puake?
muahahaha...

hyz said...

katasifat : puaka tu yu jek...

Fezul Fadhley said...

yela.. kmu x gila.. hehex

hyz said...

fadhley : yosh!!

diana said...

akak baik hati dan tak cukur kening..
eh!!akak boleh masuk senarai ke ni..
wakakakak

iyan shazlind said...

suka tgk shin chan , doraemon , ninja boy..:)

aiman fanboy k-pop said...

saya jealous dengan rambut abg hyz yg ala2 korea tuh...geram asew nk botakkan kpalew abg tuh....hahahahahahaha

makdara TERdiva said...

gila2 takpe..jgn gila dik :D

hyz said...

kak diana : haiyooo akak oi.... mati sy kn kejar ngn laki akak.. huhuhuh
iyan : ninja boy sy minat gak.. hehehe
aiman : haiyooooo mana ada ala2 korean? aisshhhh wat saya blushing jek... hehhe
MDT : jgn isau, sy x giler kak... heheh

cik aisha said...

tidak memnuhi kriteria yg anda inginkan...hohoo..

hyz said...

cik aisha : hehehhehe...

BiLa JeJaRi MeNaiP said...

sye???smua...hehehe...no1 tueh ja xtau....kwn2 kata sye neyh tv hiburan diorg lau xda sye,sunyi....
hehehehe....sntiasa tggu ari sbtu utk tgk shin chan n doraemon....ska sgt2....n sye xska cmbru2...lau nk cmbru2 maen jauh....;)

hyz said...

bila jejari menaip.. wah.. kita serasi bersama.... ekekkek

BiLa JeJaRi MeNaiP said...

eh...bleyh msok mari menari x????
xpun msok rncngan aznil tueh...Serasi Bersama....

hyz said...

errrr kt masok mari menari next season k...

Mira Zaini™ said...

wah, still mnt shin chan n doraemon? igtkn MZ je bebudak xmatang yang suke dgn 2 katun tu...rupenyer ade geng...

hyz said...

mira : yeahhh saya geng kamo.. hehh

Puan Kutu said...

5-10 tu semua ciri2 yg ada padaku.haha..bley jadik geng nie..tak pun adk agkt.hoho..

Ms.Az said...

meyh..nak tau tim yg mne?? chek it out! haha'

1- mmg suke tgh hati org, belah tgk dlm2. klw cantik, tim suka kalau 50-50, mgkin suka mgkin x. klw itam semua, jahat kot org tu, haha..so, ht tu pnting.
dari mata turun ke hati. ada kaitan x? huhu

2-kening, tim xcukur.

3- suara ada masa serak, ada masa lmbut, ada masa lemah, ada masa takde suara langsung! huhu

4- rmbut? no comment. tp suka tgk rmbut yg stylish gila.

5- simple yg tim suka is kemas dan tak sarat. :)

6- make up? tim ada time make up, tp slalunye, tak. pnt ouh nk touchup2 nih..leceh.

7- gila? itu mmg tim. hhaha

8- org kata tim klakar, tp tim xtau sjauh mana klakarnye tim ni.

9- suka mereka!! sbb kdg2 kebendulan shin chan tu buat ht sejuk jd panas.

10- tak mudah cemburu?? tgk time la. haha

sila bagi tim kategori yg mne. hehe.. trimas. ;D

hyz said...

pn kutu : no hal.... sy oke jek.. hehehhe
ms.aZ : tim... wah... dalam diri kamo ada ciri2 yang saya soka... heheh

BiLa JeJaRi MeNaiP said...

ok...nnt kita dftar mari menari sama2 eh....tp pndai ka menari???suha tau menari mcm shin chan jew...hahaaha.....

hyz said...

eh sama lah kita.. goyang2 punggung cam shin chan taulah den... hahha... poco2 taw la cket2.. hahah

kinaRmaya said...

haa..yg no 2 tu..
cmne xmo bg org tgk kening ea?hahaha

BiLa JeJaRi MeNaiP said...

ha,poco2 sya tau byk sbb msa skolah dlu,asal g kem kadet polis ja,pg2 mst kena poco2....hahaha....tp menari mcm shin chan lg pakar...;)

Princess Nusy said...

err..rase nk gelak guling2 bace nyh...hahaha.. =P

hyz said...

nusy : wah nape gelak guling2 plak ney.. ce cite ce cite

Princess Nusy said...

hehe..taste tu tinggi..nak2 yg no 9 tu...haha.. =)