Pages

Followers

Wednesday, 27 July 2011

...bukan macam itu...

assalamualaikum... hai hoi hoi... argghhhhhhh ~ bunyi puas kekenyangan... baru lepas lunch ni.... malam ini saya masak mee hailam saje... atas bantuan resipi cik katasifat. nak resipi? nanti2 saya post oke? sekarang ni, saya nak bagitahu jawapan wordless wednesday #3 hari ini.....


kelakar la kamo2 punya jawapan.... yang pasti bukan macam itu, bukan macam yang kamo fikir... bukan, bukan, bukan...... ramai yang kata saya nak bandingkan dengan siwon. kononnya muka ala2 sama lah ~ tak terfikir pun mula2 post entri tu... tiba2 blushing pipi gebu saya bila korang puji lebih2.. hahahha bukan macam itu..... sebenarnya sana nak bagitau, gambar itu menunjukkan saya mahu ber'body seperti itu.... body impian... sekarang? sekeping saje.. ditiup angin mudah2 je boleh terbang.. sedey =( agak2 boleh ke saya jadi macam siwon tuh? aisshhhh entah bila... ye tak?


eh lupa... ni antara mereka2 yang dapat mentafsirkan gambar dengan tepat atau hampir tepat.... skodeng2 la mereka ini jugak oke =)


12 comments:

MissViVio said...

six pack! haha

amni azmira said...

ermm..1st mmg nak kata gitu..tpi tgan gtai tlis yg len..hee

hyz said...

missVivio : hahhaa
amni : heheh x pe... len kali ikut kata hati.... cuba di lain wordless key.. hehe

aiman fanboy k-pop said...

exercise bnyak2..konfem jadi cam siwon..haahaahaa.....!!!!!!!!!!!siwonhensem..tapi,dong hae lagi hensem......

aq noor said...

tak same tak same!

hahhha

hyz said...

aiman : hehhe sy terai....
aq noor : ni mesti kes tak baca entri.. just tgk pic je kan? kn? kn? hahha

fa-in said...

mudah-mudahan berjaya la ye bina bdn gitu,aminn..heheh

hyz said...

fa-in : amin.. hehhe

Anif Abdullah| AA said...

siwon?.. kena work out la nak dpt cmtu .huhu ^^

Jom Sertai 21 Header Percuma Dari AA

amir aizat said...

workout everyday,hehe

nuha ahmad said...

seee...sye da agak punye...huhu
takpe2 workhard untuk dapat body cm tu oke?hehe

peace..=)

ika said...

tp muka pun cam dekat sme je...:P g gym hari2 k...nnt dpt la body cmtu...:)