Pages

Followers

Friday, 22 July 2011

kegembiraan vs kesedihan

assalamualaikum..... salam ukhwah pada kamo2 semua..... jumaat datang lagi.... penghulu segala hari..... esok lusa cuti... bolehlah kamo2 semua relaks2 kan? ~ errr oke tak kata2 aluan saya ni? hehhehe pagi ini, saya agak teruja bila bukak akaun cik nuffnang... wahhhh semakin membiak dengan rakusnya akaun saya tu.. alhamdulillah.... walaupun saya baru aktif berblog tak sampai 2 bulan, tapi hasilnya menggembirakan saya... ~ syukurrrrrrrr....... pembaca pun semakin bertambah ~ syukurrrrr lagi...... alhamdulillah...... gembira bila kamo2 semua suka dengan apa yang saya post dalam blog ini.... muahhh... sayang kamo lah..... ada jugak yang meminta untuk buat entri itu ini, ~ insyaallah, ada masa nanti saya tunaikan yea..... 


tadi cerita pasal keseronokan, ni nak cerita pulak pasal ketidakseronokkan.... ada beberapa rakan blogger yang bertanya pada saya, kenapa ip mereka saya band untuk kotak jerit... untuk pengetahuan kamo2 semua, saya tak pernah nak band sape2 ~ tindakan bodoh kalau saya band orang yang singgah blog saya, ye tak? tapi, saya sendiri pun tatau kenapa ianya terjadi... ada beberapa orang yang dah mengadu pada saya, mereka punya ip kotak jerit kena band... so, tak boleh nak tinggalkan jejak kasih kat kotak jerit... ~ haiyoooooooo camner nak buat ek? ada sape2 tahu tak punca dan masalahnya?

12 comments:

katasifat said...

tatau~

nuffnang tu mesti ngamchoi blanja aku tutik putik kan?

hyz said...

katasifat : sila bkerja lebih gigih yea untuk ganjaran tersebut.. muahahha

ZWAN SABRI said...

Akaun nufnang membiak dengan rakusnya ek? nanti bolehla blanja aku.. HEHE

MySuaraBlog: Blog Pilihan : Daniel Adie

hyz said...

amboi hang zwan : mu mesti lagi kaya dr chek...

Vera Violet said...

wah...hbatnya dpt earning dri nuffnang..:)

hyz said...

vera : hehehe alhamdulillah....

Wanie said...

boleh ke terband sendiri?
g la setting dekat shoutmix tu tengok balik..
mungkin terband ke,
rasenye boleh undo blik kat situ..:)

Fezul Fadhley said...

hyz..... (nada nk mintak blnja)

Scya Lollita said...

wahh , nak kepsi :D

hyz said...

wanie : ye la... sy pn tatau... huhuhu
fadh : nang mengegeh ktk OOoo
scya : hahahha kepsi sy tamo mkn da

aiman fanboy k-pop said...

abg hyz buat semula shoutmix tuh..buang yg lamew.....!!try lew...aiman pon kadang2 tak boleh nak "joget2 " kat shoutmix kamu.....

hyz said...

da buat baru ni....