Pages

Followers

Monday, 11 July 2011

lepas geram seminit

hai hoi hoi.... selamat malam semua... entri yang ringkas dari saya yang kacak ni.. ~ wajib angkat bakul sendiri....  saya nak melepaskan nafsu... eh silap... nak melepaskan geram sat... sebab pe saya geram? sebab saya tak dapat nak follow balik pada yang da follow saya... sebabnya kotak follower korang tak timbul2.... ada pulak yang canggih sangat blognyer, sampai saya tak jumpa2 mana kotak follower.... bukan sorang dua jek, adalah lebih 10 orang yang saya tak dapat nak follow balik disebabkan hal ini.... peringatan, saya bukan kekwat okeh.... sombong pun bukan... tapi cayalah, dah 2 3 hari terai nak follow korang yang dah follow saya, tapi kotak follow korang saya tak nampak.... ada pulak yang ada blog sampai 2 3 4 blog.... saya tatau nak follow yang mana satu korang aktif... so, pada sape2 yang dah follow saya, dan nak saya follow balik, sila tinggalkan url korang kat sini key... ~ sebab saya dah tak jumpa url korang dah..... plezz ya..... ( sambil wat muka sedey yang comey.. hahahhaha ~ comey ke? )

36 comments:

Fezul Fadhley said...

sy pun mnglami mslh yg sama lar.. follower sndiri pun xpat nk d view. T_T

hyz said...

fadhley : yup, saya tgk blog kamo pong kotak follower kamo tarak...

deebob said...

cemana kotak follower kamu ada pulak ni? wahhh bertuah nii (:

hyz said...

deebob : ada sesetengah blog x de masah kotak follower hilang... ada sesetengah, mmg mengalami masalah ni....

Maii Yusre said...

Kotak tu merajuk kut..

Puan Kutu said...

haha tu la kadang kompius cmna nak polo blik.last2 lupa camtu jer..

hyz said...

maii : hahha kotak tu merajuk ngn sapo plak tuh.... hehehe
puan kutu : kan? kita x salah kn? kn? kn?

syrupmasin said...

kotak follow tuh gile kot..tuh hilang.. :D

hyz said...

syrupmasin : ramai giler y saya nk polo, kotak polo diaorg tade... tension seminit

Zulqarnain Musa said...

zul pnyer kotak follow pn hlng tpi jmper tutorial ni zul ader share dlm entri ni

http://journalsukasuki.blogspot.com/2011/07/okis-time-to-stop-blogging.html

misspurple said...

2 la..tah pape je..kdg 2 button followrs 2 yg x timbul2..tekanan je usya blog 2 *bukan slah owner blog 2 la* kdg 2 nak follow balik pon x leyh sbb x tggal url..ades..jap2,nak usya kit muka yg comey 2..mana2 ? haha =)

syafiqakarim said...

hahaha followers tgh gila.
apahal berabad lama tak kuar2.

qamarguyz said...

salam ziarah..
cdey giler..
blogspot buat hal lagi..
da biasa jadi kes f0llower tak keluar ni, tapi selalunya tak la smpai berhari-hari cam nie..
adeii!

taliff said...

Sabar2...mungkin blogspot tengah Update tu...rasa2 memg tengah Update...

Adylia Qarissa said...

heheeee.. dah lama follow jejaka encem nie :)

MisS HoNeY said...

btul la...asal eh?

PriMadonNa YueZueL said...

ha'ah la kan....bakpe la xleh nak follow....kompius btol...hyz, sabar la yer..

makdara TERdiva said...

yolah!!

kotak folower MDT sendiri pun tak nampak..grrrrram!

ir yien 9897 said...

ok dah baik pulih..

saya jumpa follower awak, cepat kenyit mata kat follower saya balik..

hehehe,paling tak suka ada 2 link blog, mana satu yang dorang suka pun tak tahu..

hyz said...

wahhhh ramai jugak yang mengalami perkara sama ek? nasib.. nasib..... sabor je lah ~

amir aizat said...

nasib baik dah ad balik,hehe

hyz said...

amir : alhamdulillah

Fathiah Hamim said...

kali neh lama kemain dia ilang ek. naseb baek dah ada =)

ZWAN SABRI said...

Tawu xpa.. geram btol ngan kotak follower tu.. naseb bek arini dah ada.. HAHA

MySuaraBlog: Tabik Springlah Sama Pakcik!

i am S!L4H.. said...

wdget fllower mmg ad prob la. tp arini sy bkak dh ok. so sile la fllow laju2. haha

hyz said...

fathiah hamim : ye lor....
zwan : =)
silaH : jap g nk skodeng sorang2

i am S!L4H.. said...

haha. dh ok x?

hyz said...

oke dah

Gua Tertidur said...

sebab follower box dalam proses menaik taraf :)

cik aisha said...

saya pun geram...apapun dah dapat kotak follower baru...hehee..

hyz said...

gua tertidur : owh oke beb...
cik aisha : dah oke dah kan?

BiLa JeJaRi MeNaiP said...

maslah kotak follower ilang da smbuh...da jmpa dia dah...dia majuk kejap ari tueh....dia kata penat la asyik tekan dia jew....nk rehat kejap...hehehe....

hyz said...

bila jejari menaip... wah boleh plak merajuk kn?

BiLa JeJaRi MeNaiP said...

bleyh2...sye la yg pjuk swuh dia dtg blek...cepat kasi adiah kt sye....
haha....

hyz said...

haiyoooo..... myb kotak follower tuh jantan, tu yang kamo pujuk, dia dtg balik... sy pujuk2 tamo dia... hahha

BiLa JeJaRi MeNaiP said...

a'ah....ensem tau dia...ada la mcm artis...artis mna2 yg ensem tueh mcm dia lah....sbb tueh suha pujuk...haha