Pages

Followers

Sunday, 17 July 2011

menarik, tapi kOrang tanak dengar #3

assalamualaikum... hai hoi hoi.... salam minggu buat korang semua... cuti2 ni, korang buat apa je ek? saya? dok umah je lah.... sangat2 jarang keluar.... ~ nampak cam budak baik je kan? sweet jee.... ceh!! cukup memuji diri sendiri, hari ini, saya nak kembali kepada entri video/lagu yang pada saya menarik, tapi korang jarang2 dengar.. ekceli, lagu ni mungkin amat2 popular dikalangan peminat2 kpop ~ tataulah si fadhley ngn aiman ni penah dengar ke tak... hohoho... ye lah, kat sekarang tengah demam kpop kat malaysia ni kan? bukak blog sana sini, rata2 lagu kpop.. ~ haiyooooo saya? saya memang minat music kpop dan jpop ni dari tahun 2005 lagi... that why lah bila kpop datang malaysia ni saya wat tatau je... hehehe... ~ sowie ya peminat2 kpop kalau terasa.... >.~ 


super junior. yup! lagu2 super junior membuatkan saya meminati music kpo dan jpop. sejak itu, saya mula meminati aliran music sebegini, bukan sahaja lagu berkumpulan, malah lagu berentak ballad, penyanyi solo semua saya gemar... ~walaupun sepatah haram tak paham.... 'U' adalah lagu pertama yang saya dengar time study kat U dulu.. hehehe... lagu ni popular jugak time tu..... muncul sekitar akhir tahun 2005. menarik! yeah... lagu yang menarik bersama tarian yang memukau membuat saya tertarik untuk mencari lagu2 korea dan jepun... selepas lagu 'U' ini, banyak lagu2 super junior yang saya dengar time mengulangkaji pelajaran ~ ehem... lagu2 seperti happiness, miracle, dan seangkatan dengannya memang sentiasa melekat kat teling.. hehhe  so, korang yang tak pernah dengar, sila2 hidangkan halwa telinga korang dengan lagu 'U' dendangan super junior.....


* suke tengok style rambut diaorg kan? jeles wooooo.... aisshhhhhh

34 comments:

aiman fanboy k-pop said...

hakhakhak..entry ni pling sedap selepas keinginan abg hyz nak duet ngan artis2 ter"pop" malaysia..hahahaha..pling sukew.!!!..aiman dah khatam bnyak kali daa lagu nih....siap hafal lirik daaaa........step dance diorg pon mmg betul2 lkat kat kpalew....hahahahahaha......kpop hwaiting!!!!!

hyz said...

aiman : wah betol2 giler kpop ni.... tapi, sy tetap champion... sy minat dulu dr kamo.. tp fanatik saya terhadap kpop, x sehebat fanatik dayang kat saya.. eh... saya kat dayang...

amnie azmira said...

lagu2 super junior mmg mantop..best lagu U nihh..hee

hyz said...

amnie : besh kan lagu ni?

i am S!L4H.. said...

x nk dgr.. hahhaha

syrupmasin said...

kpop ta berpae minat lah..haha

hyz said...

silah : tamo sudah.. hahha
syrupmasin : dah tu minat pe? melayu asli? heheh

aiman fanboy k-pop said...

abg hyz mmg hebatlah kalo dayang betul2 syok kat hang..hahahahahahaha......dayang jew memanjang!!

katasifat said...

dayang...

dayang...

dayang...arghhhhh.....!ha3

kpop? err...

nurul honey said...

suju..terbaik!!!~~

hyz said...

aiman : kalo dayang betol2 syok camne? hak3...
katasifat : shadap yu...
nurul : besh kan?

Fezul Fadhley said...

wah, siap tagged nama kita lagi ea? tau la lagu ni. siap leh nari2 lagi ni ha.. hehex.. no, i can't stop thinking bout u girl... hihix

hyz said...

fadhley : tlg promot kecil2an jek... hahha tau pown lagu ni ek? lagu lama2 suju lg besh kowt dr skg... hohoho

Princess Nusy said...

xminat sgt k-pop..tp kdg2 layan jgk yg best2..hehe.. =)

Aiskrim Goreng said...

hahaha ... dmam kPOP bru melanda .. biasa la .. tp kami yg senior2 ni, mungkin lebih kepada Holywood Pop kot.. Britney Spears, Backstreet Boys etc =P

Fezul Fadhley said...

yup.. lgu dorg skg mcm lebih kurg je dgn music artis SM yg len..

hyz said...

nusy : kdg2 mmg layan gak kn lagu2 kpop ni...
aiskrim : hahhaha tang tu saya minat gak...
fadh : yup.. betoi tu... ( kali pertama setuju ngn hang )

Fezul Fadhley said...

laa, bleh plak dya habaq mai bhs utara kat ceq.. hahax

hyz said...

fadh : awat? hang terkejut ka?

Fezul Fadhley said...

ceq xtau hang asai mana.. hehehex

hyz said...

fadh : saya orang malaysia...

miss lyzeer said...

miss paling suka group suju. banyak2 lagu diorang, miss paling suka lagu "U". Layan korea taun 2008. Lewat skit dari kamu..=)

Fezul Fadhley said...

jawapan selamat..

: achap :) : said...

miss suju with 13members !
lagu U ni kan time dyorg 13 . sayng G-I-L-A dyorg berpecah dan mnjadi 10shaja . waa ! :'(
i'm a big fan of lee donghae . and choi min ho shinee !
SHINee pun besh! *promote SHINee laa pulaa .

hyz said...

lyzeer : lagu2 lama suju besh.. skg kurang cket...
fadh : jawapan artis... haha
achap : yup... dulu mmg ramai giler...

♥ adlin roshaida ♥ said...

wowww. HAHHAA terbaikkk lah bro :)

hyz said...

adlin : heheh trimas....

Mila Ahmad said...

super junior terbaik suka giler kat siwon (^___^)

amir aizat said...

minat bigbang jer,hehe

abah khalisha said...

abah pun suka dayang juga.hehehe

Princess Nusy said...

a'ah..kdg2 blehla dgr..kalu dgr tiap2 hari bleh trjeluak..haha =P

hyz said...

mila : ramai betol minat siwon...
amir : ^^
abah khalisha : sama la kita... hehhe
nusy : trjeluak? ape tu?

Fezul Fadhley said...

artis lah sangat! haha

Princess Nusy said...

lebih kurang muntah..hehe..kalu tganu bhasa sopan skit..haha =P