Pages

Followers

Saturday, 23 July 2011

... tOp 5 #3 - pilihan heroin ...

assalamualaikum... hai hoi hoi.... selamat berhari sabtu pada kamo2 semua oke.... cuti2 ni buat apa je ek? oke lah malas nak bebel banyak2.... hari ini, saya sambung untuk entri top 5... sebuah entri angan2 yang melampau..... hahahha ~ ada ku kesah? 


kali ini, carta top 5 mengisahkan bila saya anggap diri ini pelakon popular yang dah menang anugerah bintang popular 12 kali berturut2.... ~melampau tak? tak sangat kan? oke sambung..... so, secara automatik, ramailah pelakon2 wanita berebut2 nak berlakon sama saya ye tak? ~ saje nak rasa tempias populariti saya lah tu... hehehhe... so, bila dah ramai sangat, terpaksalah saya buat pilihan kan? so, jom kita tengok pelakon heroin yang saya pilih untuk membintangi filem2 saya yang akan datang.... calon2nya adalah........


.: tOp 5 pilihan heroin :.
1. nasha aziz : kecantikan beliau merupakan aset paling bernilai buat insan bernama nasha aziz. penerima anugerah pelakon wanita terbaik ffm17 ini juga merupakan seorang model yang berjaya. so, tidak hairanlah kenapa nasha menjadi pilihan pertama saya dalam carta. sebab? sesuailah si cantik bergandingan dengan si tampan, ye tak? pasti tebabooommm filem kami kang......

2. ida nerina : sebut pasal ida nerina, semua sedia maklum dengan kehandalan pelakon ini di layar perak mahupun di kaca tv. pelbagai anugerah telah dikecapi sepanjang karier beliau. mengharapkan ida kembali pulih untuk kembali mewarnai industri lakonan di malaysia. saya menanti penuh kesabaran demi bekerjasama dengan pelakon berjaya ini... heheh

3. fazura : lupakan pasal kontroversi silikon beliau kerana bakat yang ada pada fazura melebihi kontroversi itu. lihat sahaja lakonan bersahaja beliau dalam filem pisau cukur.cukup menjadi. kecantikan beliau membuatkan saya teruja untuk bekerjasama dengan beliau. anugerah pelakon harapan wanita terbaik yang disandangnya melalui filem bicara hati membuktikan, beliau bukan calang2 pelakon. ~ pernah terserempak fazura kat klcc.. fuhhh memang tebabooommmm shantekkkkkkkkkk

4. nora danish : jom kita enjoyyyyyyyy... eh eh eh... jangan fikir bukan2 ye.. kami bukan nak enjoy bukan2... tapi kami nak enjoy sama2 dalam drama terbaru puteri... alangkah baiknya kalo saya menggantikan beego tu... boleh bercinta dengan si cantik manis ini dalam drama pun jadiklah... ~alahai... comeynyer la ko.....

5. ummi nazeera : gaya percakapan ummi dalam lakonan membuatkan saya jatuh cinta dengan gadis ini...lembut dan ayu.... watak nin dalam filem hantu kak limah balik rumah sungguh mempersonakan saya ~ alangkah baiknya dapat awek macam cerita tu... ayu, sopan, dan lembut.... kehebatan ummi diteruskan lagi dengan muncul dalam filem mega hikayat merong mahawangsa. ini membuktikan ummi selayaknya bergandingan dengan pelakon popular macam saya... hahahah weekkkk

* amacam? termuntah tak baca entri ini? hahhaha so, jangan ditunggu2 gandingan kami semua yea..... sebab memang takkan kuar kat mana2 pawagan mahupun kaca tv. tunggu la sampai bertanduk kalo degil....




43 comments:

Lalalililulu said...

wah same la..nasha aziz top ranking aku gak...tp nope ida nerina......

hyz said...

Lalalililulu : sy mahu berlakon dengan y terbaik je... hehehh

ZWAN SABRI said...

Naseb baek Erra Fazira, Fasha Sanda and Lisa Surihani tak tersenarai sebab depa hanya layak belakon dengan aku jer.. HAHA

MySuaraBlog: Dulu Lelaki Tapi Kini Wanita?

hyz said...

zwan : hahahah siot jek....

hakmi said...

rosmah mansor tade ke?

hyz said...

hakmi: tamo lah ngn dia... hak3

dela said...

hebat3... syabas beta!!! (tepuk tangan gaya filem bollywood)....
:)

miss epa said...

sy nak tmbh lisa suriani dlm list bley?hee :)

hyz said...

dela : hahha tenkiu2...
miss epa : errr x ley kowt sebab sy x bape minat lisa... heheh

Nur Naimah Nashreen said...

err lisa surihani tade ke . die blakon drama adamaya menjadi lar ..

nasha berlakon mmg best . :)

hyz said...

nur naimah : tade, sebab dia blakon agak keras la pada saya, so dia bukan pilihan heroin saya.. hehehe nasha besh kan?

iKhRam said...

suka fazura.. dia ada aura yg tersendiri la.. serius.. kecantikan sederhana dia buat dia sgt istimewa..

lagi satu , suka cara dia berlakon.. walaupun nampak manja.. tp sgt tulen.. hahaha

PriMadonNa YueZueL said...

lisa surihani p0n ok pe.......

hyz said...

ikhram : kan?
yueZuel : oke la.. tp bukan dalam senarai top 5 saya... dia no 6.. nyaris2 masuk carta.. hehhe

hawiz said...

yeah..nasha aziz...hehe

syerz eyryn said...

wah ! swet tol nasha aziz kan ?

Syahir Ramli said...

untong ko x amek aweks2 aku....wan maimunah, norlia ghani, rosnah mat aris & kartina aziz... fuhhh

Puan Kutu said...

oklah..cuma umi nazeera tu tak berapa suka sgt.hehe..

hyz said...

hawis : yeahhhh cantikkan dia?
syerz : sweet kan dia? hehhee
syahir : wahhh tinggi betol taste kamo... serammmmm
puan kutu : hehehhe tapi dia berlakon besh gak...

AMMAR YASIR said...

Lisa Surihani x de ke?

hyz said...

ammar : lisa? lisa rank no6 so, x masuk carta.. hehhe

Fezul Fadhley said...

sy xpnah list-kan spe yg sy nk blakon.. plakon heroin & pgrah yg lebih2 cri sy.. pnat lyn tau.. :p

Hafizi Sakan said...

jalan2..bace jap..n follow blog nieh!!.....(http://kitamengonsi.blogspot.com/..moh singgah n follow!..hehe)

hyz said...

fadh : erkkkkk
hafizi : tQ

zulhilmi.tempoyak said...

der. smpai hati rampas nasha aziz dr gua...
hahaha...
sje je..;p

ZORA said...

ct nurhaliza takde ke..:P

aiman fanboy k-pop said...

abg hyz tak nak berlakon dengan girl snsd???asyk artis malaysia jew/...

Nur Naimah Nashreen said...

hyz . err keras ? tp die blakon mara jd lar .. bak kate mr.K mara mara cute

hehe . nasha blakon jd tomboi best best .

IkiN NikisA said...

<3 fazura gilak gilak la ..

DanieL AdiE said...

Love NASHA!

Aisyah Aina said...

suka gila fazura...dia berlakon best...

ida nerina? dia pelakon ke? tak perasan pon :D

syrupmasin said...

alaaa mane lisa surihani??

Cikgu Fikri said...

aku serius minat lakonan fazura dlm pisau cukur...
terbaek...
:)

fadhdeela said...

cita2 tinggi sungguh! hihihi terbaikk :)

Meh singgah sini: Selipartoilet!

CoolMan said...

The main thing yg coolman tgk.. ko pilih yg lawa jek yek..hahaha.. biasa la laki.. tp nasha aziz mmg the top choice..hehhee

amir aizat said...

fazura! hehe

ika said...

hyz! asal letak muka ika no 4 tu? ish2...malu la ika cmnie...:P

Ezay Hadry said...

eh no 3 tu jangan ambik la bro..hahaha
nasib takde lisa kan..acceyy

nuha ahmad said...

i love fazura so much...=)

eddy syrol said...

dlm ni yg paling d gemari ialah fazura (~_~) best dia berlakon..sgt best.

Gua Tertidur said...

bro..stim ah gua tgk sume heroin ni!

InaAchik said...

my vote goes to FAZURA!
cantik yang ada class tersendiri...

makdara TERdiva said...

nasha aziz 1 of my feberet actress :D