Pages

Followers

Saturday, 16 July 2011

... tOp 5 #2 - pilihan pasangan duet ...

hai hoi hoi.... salam sabtu buat kamo2 semua.... baru lepas siap masak tom yam ni.... korang da siap masak belum? da tengah hari ni.... hehehe.. hari ni duduk rumah sahaja lah.... banyak kerja nak kena buat ni.... lukisan pun tak siap lagi.... harap2 boleh siap sebelum isnin nanti... 


sementara tunggu nasi masak, ~ masa masak tom yam tadi, lupa nak masak nasi dulu.... ( laparrrrrr ).... so, bolehlah berblogging2 kejap kan? lepas makan nanti, nak sambung wat lukisan yang dah berminggu2 tertunda.... oleh kerana saya agak sibuk sikit hari ini, so, saya hidangkan entri yang ringkas saja.... saya sambung untuk entri top 5... kali ini, saya bayangkan kalau saya jadi penyanyi popular, artis manakah yang menjadi pilihan top 5 saya untuk berduet? ~ melampau tak angan2 saya? lantak lah... janji saya hepi... ahhaha jom tengok, siapakah top 5 artis yang saya pilih untuk berduet dalam album saya akan datang... ~ dah keluar album, jangan lupa beli yang original okeh.... korang beli cetak rompak, saya tembak sorang2...


.: tOp 5 pilihan pasangan duet :.

1. dayang nurfaizah : yeahhh korang sedia maklumkan? saya begitu gilakan bakat yang ada pada wanita kelahiran sarawak ini. sejak dayang muncul di persada seni suara, saya telah berangan2 andai suatu hari nanti kami dapat berkolaborasi dalam satu album.. mana tahu, next year leh dapat anugerah kolaborasi terbaik dalam apm 2012? hehhee

2. yunalis zarai : yuna antara penyanyi yang saya telah congak2 untuk menjadi pasangan duet saya... mungkin lagu tersebut akan ditulis sendiri oleh yuna, dan liriknya hasil nukilan saya... alangkah seronoknya dapat menyanyikan lagu yang betul2 indah bersama yuna sepertimana lagu beliau, cinta sempurna.. rasanya kami boleh jadi pasangan duet yang serasi.... ~ maaf Qi.. hehehhe

3. rossa : kelembutan yang ada pada rossa membuatkan saya teruja untuk bekerjasama dengan penyanyi seberang ini.... kehebatan beliau usah disangkal lagi. buktinya? beliau baru sahaja memenangi anugerah artis wanita terbaik apm 2011 malam tadi... tentu seronok, sama kami berduat, sama saya cubit2 pipi rossa.. ~ waduhhhh geramnyer gueee........

4. jaclyn victor : wow...... kelantangan vokal penyanyi ini memang saya kagumi. jangan terkejut bila saya berlawan vokal dengan jac dalam single terbaru kami nanti... heheh... kita tengok, siapa lebih hebat... !!! yoshhhh....


5. atilia : mungkin muzik yang dibawakan oleh atilia membuatkan beliau berada dalam carta top 5 saya. selain kecomelan beliau, atilia mempunyai suara yang sesuai dengan apa2 jua genre muzik. mana tahu, lagu baru kami boleh top macam lagu kekanda adinda?



* ada yang muntah darah tak bila baca entri ni?



34 comments:

katasifat said...

dayang..

dayang..

dayang!!

haih~

syrupmasin said...

errrrrrrr..haha

adeeb khairudin said...

atilia comell. hihi

hyz said...

katasifat : nape? yu jgn cemburu i x pilih yu utk berkolaborasi okeh...
syrupmasin : yu pun sama... hahahah
adeeb : cumil kan dia?

aiman fanboy k-pop said...

dayang jew dia minat..hehehehehe......thanks abg hyz krana buat saya gelak sampai kejang2 baca entry nih....!!in short,moga meletop album nanti yew???

hyz said...

mu wat gapo sampai kejang2 ni aiman? trimas... jgn lupa beli album yea... hahah

deqlis said...

Tolong vote picture saya


1. Klik LIKE this page..

http://www.facebook.com/MyWrangler?ref=ts

2. Then gi
http://apps.facebook.com/mywranglerway/

kat "search photo" type "Ellismelia Mohamad" then kuar gambo saya pakai baju biru...then LIKE yer..

klu leh guna gak ID mak/ayah/adik beradik/kawan dan tlg vote byk2x..thanks u..

atau sertai GA saya di SINI.. Timaceh

Adam Haiqal said...

hamboii..kasar nau guraunyaa bro!sentapp!HAHAH
da add fb...approve okayh!jgn nk sombong sgt laa kann....;D

hyz said...

deqlis : okeh bebeh...
adam : haiyoooo tarak sombong punya meh....

Adam Haiqal said...

gud!HAHAHA....

Fezul Fadhley said...

Dayang sayang saya... :p

hyz said...

adam : always good... hahhaha
fadhley : dayang sayang sayalah....

Adam Haiqal said...

rossa cantik!HUHUUu......yelah..sy bdk skolah...ahhaah

hyz said...

cantik kan dia? heheh... hey budak skolah.... hahaha

aiman fanboy k-pop said...

cop!cop!abg hyz ni org kelantan kew???hahaha.......jap ag buat entry sal 5 top film terbaik plak yew?

hyz said...

ape men cop2? hahhaa x dok leh... sy org johor... hehhee wokey....

yayalicious said...

peeeeeee????
hihihihi

Aisyah Abdullah said...

rossa la....
rossa la....

Puan Kutu said...

haha

hyz said...

yaya : nape ngn demo? hahhaa
aisyah : rossa comel kan? hehhe
pn kutu : nk berkolaborasi ngn saya ke? heheh

ZWAN SABRI said...

Kalau aku, Datuk CT jer yang layak berduet dengan aku.. :P

MySuaraBlog: Lelaki Gemuk Sperma Sikit

hyz said...

zwan sabri : err... saya x minat datuk ct.... sowie... hehe

i am S!L4H.. said...

muntah kelabu sikittt la...
hahah

hyz said...

hahahhaha

tiefazatie said...

wah2...hihi

Hafeesz Amran said...

adoiiii pakcik....

Fezul Fadhley said...

erkk... maxud sy dayang len lor.. perasan!

hyz said...

tiefazatie : hihihi
dak kecik : mu da kenape? saket ke? adoi2 tu?
fadhley : blushing *

nurul honey said...

rossa!!!!!hee~~

hyz said...

nurul : nantikan single kami.. hehhe

Farhanah Mokthar said...

yuna tak bole.
kita dah chopppp.

hyz said...

farhanah : kamo wat lagu lain, sy ngn yuna wat lagu lain.. hohoho

amir aizat said...

haha xmuntah lg, klau ad siti baru lahh,haha

hyz said...

amir : owhh.. sebab sy x minat ct sebab tu siti x de dlm senarai pilihan sy... hehehe