Pages

Followers

Thursday, 18 August 2011

golek... golek... golek... boooommmmmmm

assalamualaikum.... hai hoi hoi.... wahhh diam tak diam dah masuk hari ke 18 kita berpuasa kan? oke seterit to the point, hari ini nak share sama kamo2 semua aktiviti saya pada lewat malam tadi.... lewat malam tadi, saya sama 2 orang housemate pergi men bowling kat wangsa walk... wahhh syoookkk giler lah.... untuk pengetahuan kamo2 semua, kali terakhir saya men bowling ni adalah tahun 2008 ye kawan2... so, segala skill2 yang ada memang dah tumpullah.... so, tak berapa hebatlah.... so, ada sape2 nak lawan bowling ngan saya pasni? jom......


posing istimewa sebelum baling2 bola.. ~ istimewa? errkkkk

harga untuk 1 game ~ jadilah....

gaya incik amin baling2 bola ~ housemate paling tua ye...

ni pulak, incik gaius housemate paling muda ~ gaya tak hengat, cam pro jek.....

result keseluruhan. saya no 1 ( ehem ), incik amin no 2, incik gaius no 3...



hey kamo : sekali sekala men bowling ni, besh gak kan? ye lah.... ada berani nak lawan? ~ errr kalau nak lawan, tunggu saya tajamkan skill dulu... maklumlah dah 3 tahun x sentuh bola bulat bowling tuh....

hyz bisik pada kamo : walaupun berpuasa, bersukan tu penting jugak.. cari masa yang sesuailah.. kan?

12 comments:

Princess Nusy said...

bestnye main bowling..ske3..dh jd hobi kalu duk u..bleh hlgkan tension..hehe.. =)

Queen F said...

sayee kalau main boling mesti longkang je memanjangg.. :D

cik nur said...

hehehe nur lagi tak pernah main pun heheeh slaloo teman kawan2 jaaa

Cik Domo said...

ye kew 3 thun xpegang bola bowling tu..
tp pin ttp 100++ =.=

cayalah!

Ezzad Edzral said...

jom2..ade brani ???
kite lwan 3 games . ok ??

nini said...

beznye...da lama tak men bowling...

Judiene said...

Wahh.
Pandai main bowling nampak.
Aku pun da dekat setahun lebih tak main bowling ni.
Tak tau la skill tu still ada ke tak.
Hahaha.

diana said...

terawih tu pun senaman jugak tau...


larikkk.....:p

i am S!L4H.. said...

kalau golek terus longkang camane?
T__T

::FAIZ FARISH:: said...

tak reti main bnda tu

Adylia Qarissa said...

eleheee...setakat main bowling apa ada hal..jom la lawan..hahahaa..dengan berlagak nie ajak lawan!! bluuuweeekkksss

ika said...

okeep set!!! pasnie lawan rapunzel k? rapunzel men bowling pakai rambut je...:P