Pages

Followers

Tuesday, 2 August 2011

yang ditunggu telah tiba

assalamualaikum dan salam ramadhan kepada kamo2 semua... hari ini hari ke 2 kita berpuasa. so, setakat ni amacam? oke tak? haaaaaaa jangan ponteng2 puasa pulak oke, saya yang sakit2 ni pun gigih puasa selagi terdaya...


sepanjang sakit ni, banyak entri yang tertangguh.semua dalam stor.so, mulai hari ini akan di hidangkan satu persatu pada kamo. hari ini nak bagi kamo tatap tilam baru saya.. ~ heheheh ingat lagi tak tilam yang saya beli kat courts tuh? klik sini. malam 31julai tu tilam sampai.... balik dari HUKM tu dapatlah tidur dengan lenanya bersama tilam empuk ribu riban.... ~owh yeahhhh


amacam? rasa2 nak tumpang tidur ke?


hey kamo : minta maaf kepada kawan2 yang dah follow saya, sebab saya lambat follow korang key... tapi kepada yang saya tak dapat follow tuw adalah disebabkan tak jumpa link kamo... maaf ya... kalau nak saya follow kamo, sila tinggalkan link ya... insyaallah saya akan follow. 

hyz bisik pada kamo : mimpi tetap sama..

18 comments:

katasifat said...

....rehat atas tilam ni, kompom sihat!

White Dove said...

add on selain tilam barumu~purple yg awesome!^^

Fezul Fadhley said...

hohohoho... nape bli yg utk 2 org? jeng3...

Fezul Fadhley said...

hohohoho... nape bli yg utk 2 org? jeng3...

Princess Nusy said...

waaah..dh smpai..sronokla dia..hehe..pose2 ni jgn titow jer taw..=)

hyz said...

katasifat : kalo yu bukan namanya rehat... terus titor tak sedar diri
white dove : hahhaha shantek ke?
fadh : king saiz.... saya tito lasak.. guling2 sana ni... takut jatuh katil, kn beli y besarrr punya...
nusy : heheh seronok la...

NuR 'aQiLaH said...

nak tumpang. hiks

*kedipkedipmata*

Fezul Fadhley said...

haha... sy pun katil besor punya! haha

lala shaheila said...

tetiba rasa ngantuk nampak tilam tu... hihi

gambar dlm blog shaheila tu mmg tempat pgambaram filem sepi..

EkaBukanMakcikKau said...

nape kau tak beli yang lapan belas tngkat terus ? baru canggih wohhh member tengok kompem meleleh taik hidung . bahhahaha

BILA PONDAN BERBULU LEBAT BERAK DI BLOG AKU

Puan Kutu said...

amboi tilam empuk.lena tido..:)

hyz said...

fadh : ehem.... utk berapa org tu?
lala : hahhaha tetiba mengantuk ye
eka : hahhahha
pn kutu : yezzaaaa...

Fezul Fadhley said...

xkisah brapa org.. 4 org pun cukup kot... kalau size cam sy la.. hehe

White Dove said...

serius, cantik gler!

::FAIZ FARISH:: said...

nice, tp knape takde bantal? hehe

amir aizat said...

nice! sye pon da ade katil sendiri,hehe

InaAchik said...

nak tilam baru jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

cik nur said...

katil baru selesa la tuh tapi kalo mesti nak ssh nak tdo sbb nak sesuaikan diri dengan katil baru hehehe