Pages

Followers

Sunday, 18 September 2011

jOm berkenalan dengan saya

assalamualaikum hai hoi hoi.... selamat berhujung minggu kamo2 semua... haaaa hari ni saya malas nak buat entri yang seyes2. hari ni nak buat entri sempoi2 bahasa je... saya nak buat biodata saya. ye lah.. kamo2 mesti nak tahu apa yang saya suka, apa yang saya tak suka kan? ~ bajek retissss... untuk merapatkan lagi silaturrahim kita semua kan? ~ padahal untuk jadi bajek howt jek..... so, sila2 tengok biodata saya key....

nama penuh : rahsia ~ mak pesan jangan bagi tau kang kena bomoh ngan mak esah...
nama samaran / nama komersial : hyz, cepul, epul, aizzu, kelbross, nakatsu
umur : 26 tahun
status : gatal nak kawen
tempat lahir : segamat, johor
pendidikan : universiti malaysia sarawak
makanan kegemaran : masakan ibu ~ jawapan anak soleh
minuman kegemaran : air suam ~ jaga suara.. erkkk!!!!
warna kegemaran : hitam, merah dan putih. tapi suka kat merah gak, cekelat pon suke
penyanyi kesukaan : dayang nurfaizah
pelakon kegemaran : pamela anderson... eh silap... umie aida, fazura, ida nerina
kereta idaman : errrr apa ek?
cita-cita : nak buat album dengan dayang nurfaizah ~ verangan!!!
tempat yang ingin dilawati : rumah urut. ehhhh silap... afrika selatan ~ nak tengok singa
tempat yang nak pergi tapi tak pergi2 : zoo negara
falsafah hidup : sentiasa jadi diri sendiri
perkara yang disukai : berkarok ~nampak header atas tu? heheh, on9, tito dan makan
perkara yang paling dibenci :  menipu
pegangan dalam bercinta : setia, jujur, percaya
no phone : 017-7******
email : hyzcreative@gmail.com
wanita idaman : berbikini, tinggi, syeksyi dan punya bibir yang seksyi.. eh bukannnnnn yang sedap2 mata memandang sudah la....


27 comments:

Adylia Qarissa said...

nak bini seksi ke?? nanti laki duk tanggung dosa bini..hahaaa....

dah tua rupanya..dkna muda lagi la...lalalallalalaaa :)

zuera said...

eh2..same la..zue pun x pernah pg lg zoo negara..jom pg same2.hahahhaa..

si kiut lavender said...

owh suka dgn dayang tea..patutlah AIM tuh nak dayang jerk menang..heee,,,,

mirakim said...

status awk mmg terbaek..ahaha

Amy Eleina said...

WANITA IDAMAN tu yg tak leh blah..hahahaha...asal x meminang dyang je..dye pon single g.. :)

Amy Eleina said...

WANITA IDAMAN tu yg tak leh blah..hahahaha...asal x meminang dyang je..dye pon single g.. :)

n-ya said...

nakatsu??hehe....err...unimas??xpenah nmpk pon....

ZWAN SABRI said...

Amboih, wanita idaman yang x tahan tuu.. HAHA


MySuaraBlog: Anak Ikan Raja Azmi

nasyitahahmadzaini said...

hyz,,,knp singa??knp x panda ke...panda kan comel :)

budakijaupendek said...

abg handsome!
jom kawen.
sttus kita mmg serupa,
hahahah

iyan shazlind said...

alamak sama la status kita..ahahaha

Judiene said...

017-7******?
Lagi lagi??
Hehehe.

LaLa said...

tetiba je wat entri kenalkan diri...
cari jodoh nak kawen erk...
mest dah ada makcik2 yg bekenan nak wat menatu :P

i am S!L4H.. said...

jp lg penuh la emel org dtg nk lamar. bhahaha

DRceria said...

huwawhahahaha!! 26 yerk... tapi asal Segamat! (same as DRC), tapi DRC lg mude.... :P wuuueeakkkk!!

Rtp Farra Arisha said...

senang berkenalan dgn anda. keep on blogging ya.

Muhamad Arif Bin Zaripin said...

salam ukhuwah....

Puan Kutu said...

tak habis2 dengan dayang.hehe..

Nur Zulaikha said...

wanna join??
http://wwwzuemygen91.blogspot.com/2011/09/segmen-berterusan.html

Terbang Bersamaku said...

26..?tpi muka awk nmpak mcm masih remaja lagi..huhuhu..

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

hebatnye wanita idaman tu . hahaha

:)

aku said...

aku suka status ang tuh..heheh

::FAIZ FARISH:: said...

26 ek? igt 19... hehe

Miss A said...

haha,amboii suke yg bbikini,ini tak bole blah.Jap,ank jati swak ke??ouhhhh..hurmmm

0nenanina Vanilla said...

tengok muka tak macam umor 26tahun.huhu.awet muda minum air suam ea..

IkiN NikisA said...

air suam ea ? xleh bla !

Mie Hishamuddin said...

stdy kat unimas? batch? i'm currently stdy kt unimas gak =)