Pages

Followers

Monday, 5 September 2011

... kembaLi ...

assalamualaikum.... hai hoi hoi.... alhamdulillah kita da seminggu dalam bulan syawal kan? so macam mana dengan perayaan kamo2 semua tahun ini? meriah? hurmmmm agak lama saya tak update blog ni. maklumlah mood raya kan? adalah dalam seminggu tak update sebarang cerita. so, hari ini baru nak start balik berblogging.


dikesempatan ini saya nak mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada kamo2 semua... minta maaf segala salah silap sepanjang saya menulis di blog ini. mungkin penulisan saya ada mengguris perasaan kamo2 semua kan? sama ada secara sedar atau tidak. maaf zahir batin =)


hey kamo : selamat hari raya.

9 comments:

yusuflaili said...

salam;
selamat kembali berblog.!!

::FAIZ FARISH:: said...

mod aku msih mod raye.. huhu malas nak keje...

macam ku kata said...

lepas ni boleh aktif semula..hehe;-)

AreNieZa said...

camat hari rye.. =) erm.. bile nk dtg rye umh nih.

hyz said...

yusuf : hehehe selamat... tq
farish : kan? mmg rasa bermalas2...
mkk : hahaha aktif la jugak.. err bolehlah...
areNieza : buat open os x?

ika said...

:) hye hyz~ selamat hari raya...jum aktif berblogger balik jum...

hyz said...

ika : orite jek.. jom3...

cik nur said...

selamat hari raya maaf zahir batin yaaa

hyz said...

selamat hari raya cik nur