Pages

Followers

Thursday, 8 September 2011

... maaf, saya dah kecewakan kamo2 semua =( ...

assalamualaikum... 
nampak tak tajuk atas ni? haaaa tu namanya tajuk perasan sendiri ye kamo2 semua.... yelah, keenseman yang kamo2 puja selama ini telah saya hancurkan dengan menggunting rambut ala2 tempurung kelapa. rambut ala2 k-pop yang kamo2 kata selama ini, dah jadi rambut ala2 pekan batu belah batu bertangkup. ketawa? ketawa secara berjemaah ye... ni bukan gurau2 ini betul2 kejadian..... tak caye? meh tengok!!!!!


.: sebelum kejadian :.




.: selepas kejadian :.



hey kamo : haaaa caye tak? ni bukan rambut raya ye... ni gunting time raya ke 4 kalo tak silap. macam orang tak betul je saya tengok.. hahhaa sebab saya ni jenis tak kisah penampilan sangat. malas nak wax segala. kalo ikutkan ni rambut spiky style tapi kena letak wax la... tapi saya ni pemalas... so, terima je lah apa jua keadaan... dah tengok penampilan terbaru saya kan? so, jangan pulak tak ngaku kawan pasni je kamo2 semua... huhuhu

hya bisik pada kamo : tetap ensem

23 comments:

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

hye singgah jap..huhu xkesah lah rmbur xoke asl kan aty baik xgtu,,?? sudi2 kah singgah blog sy...tenks kamu..

사유리 하나 (SaYuRi) said...

Hahaha ehh tergelak pulak..
En. Hyz... apa ada pada rambut :)
Walaupun nampak lain cket muka tuh tapi masih ok lagi lah hehehe

Adylia Qarissa said...

kahkhakhakah..gelak sambil guling tas katil..
kelakar tol la rambut baru..hahahaa..gelak lagi...
kenapa gunting macam nie rupanya?? aduuiii..terus cintaku beralih arah..heheee

emy zulaiha said...

hahaha rambut tempurung gitu..ade katak dok nyorok bawah tue tak?ngeee =D

hyz said...

nurul : kan3... hehe
sayuri : oke kan? still ensem.. muahahha
adylia : nk guling2 sama2 leh? ekekekekke////
emy : dah halau katak tu td.... geli.. lembik... hahha

0nenanina Vanilla said...

haha. nape tukar rambut pekan lak ni..ubah angin ye?

ZWAN SABRI said...

Ececececeh, comeyla rambut camtuu.. ;)


MySuaraBlog: Syabas Malaysia!

::FAIZ FARISH:: said...

sayangnya potong

katasifat said...

tanak kawan...

ika said...

alaaaa~ dah xjadi k-pop dah...nie dah jadi kepopppp!!! =.=" alaa...jap g panjang die okeep la...hehe...

budakijaupendek said...

kihkihkih!
erm maaf tergelak.
hahahaha

Anum said...

ala ....

hawa said...

comey gla...hakhakhak...
xpa2... ptong la cmna pun... owg ttp still cam kamu... dont worry :)

Saiazuan said...

haha rmbut aku pun dah pendek bai

Fezul Fadhley said...

Ok la tuh.. (sambil gelak kuat2)

n-ya said...

muahahahahaa....tapi..comel apa..

aiman fanboy k-pop said...

errrkkk..terkedu seketika..terhambur segala nasi2 yg duk lam perut.....perubahan yg drastik...............hilang style kpop dia tuh..^^

i am S!L4H.. said...

perghhh. cubaan yg berani. haha
ok la tuh, nanti tumbuh jugak rambut tu. heee

iyan shazlind said...

takpe camna pun rambut..janji comel

p/s : teringat gambar pekan dlm buku cite batu belah batu bertangkup betul la..hehee

iyan shazlind said...

takpe camna pun rambut..janji comel

p/s : teringat gambar pekan dlm buku cite batu belah batu bertangkup betul la..hehee

Edy Fee said...

sayang la rambut cantik bro.
aha pekan batu blah batu bertangkup..lame tak dengan name tu

jehanfrhin said...

hahahaha.. gelak jap.. hehe.. =P
tapi kan.. sebijik betul ngan pekan tu.. so, kita bg nama bandar la yer..

bella luna said...

walaupun aku tak tahu ape jadi,tp nak gelak gak sebab rambut ala2 abu bakar elah itu,hehe,.bukan lucu tgk muka ensem kamu ngan rmbt camtu,tp terkenang sbb aku pun penah punye rmbt cmtu mase kecik2 lu,.;)