Pages

Followers

Monday, 24 October 2011

jOm cuti : gunung ledang

assalamualaikum... hai hoi hoi... salam isnin buat kamo2 semua. jom cuti kali ni, nak bawa kamo2 semua ke gunung ledang. sape tak penah dengar dengar gunung ledang? memang melampau oke kalo tak penah dengar!!!. ekceli gunung ledang ni tak jauh dari rumah saya pun ( kampung ), dalam sejam je dari bandar segamat. time ni singgah kejap time balik kampung kelmarin. jom ke gunung ledang!!! 





hey kamo : walaupun rumah dekat ngan gunung ledang ni, buat pengetahuan kamo2 semua, ni baru kali ke 3 saya sampai ke gunung ledang ni. hahaha... moh kite ramai2 wat rombongan kak limah p gunung ledang jom..


40 comments:

eddy syrol said...

kali ke-3 tu kire banyak kali lah derr...takkan hari2 nak nek gunung tu..hahahaha :P

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

gahahahah betul2 tu eddy..

Mohd Azrul Aziim said...

gunung ledang. Saya xpenah g lagi. Sampai johor pun tak sampai 5 kali

era kecik said...

bestnye.. nak gi ugak lah.. hehe

Adylia Qarissa said...

kali pertama pon dkna tak pernah sampai sana...heheee

nak puji style rambut boleh tak?? ;p

Muhammad Mustaqim Razali said...

woah, best2..
cam nak ikut jer nie...

katasifat said...

apesal i tadek dlm gambar??

yusuflaili said...

Salam;
Aku lagilah tak pernah pergi..teramat jauh.ada jumpa bayang2 puteri gunung ledang tak??.

Khairiz said...

perangai sama, suka bercuti hehehe

sis92 said...

wah seronoknya..dah lama tak gi ledang

wuu nak ikot :)

Ungu Violet said...

ecehh...posing retis...hehehh..:P

asri (asrirayrock) said...

Walaupun saya tinggal berdekatan gunung Ledang hanya beberapa kali je pergi!! ada ke patut hahhahahaah....

NAZRUL AZAT said...

wuhuuu.... pose kt gunung ledang
:-)

Fabulous Me said...

Posing bkn main! Byk gmbr die dr gunung :p ok leh diterima sbb somel.

cik nur said...

wahhh best nyer nur tak pernah smpi lagi dekat sana tau :)

Mohd Faziel said...

xpernah agi g gunung ledang even dulu stay kat Johor 3taon.... ape yg best kat situ??

Missy Diya said...

gunung ledang best nye.. lama tk pergi @_@ last pergi umur belasan tahun :D

faizal mohd said...

tak pernah pegi lagi. ada jumpa puteri gunung ledang tak? :)

Amir Baker said...

Aq x ponah pegi. Nampak cam besh je.

Blogger bernama Zam ! said...

heyhhh si abg Hyz ni , asek bercuti je la memanjang .KAMI2 ni naek cemburu tahap dewa dah tawu??

aiNa yaZiD said...

seronok p ledang~!! =) hamboi syok berjalan je heh.

RinsyaRyc said...

untunglah kan? duduk dkat gunung leda.. ^^

White Dove said...

beznya pat mndi sungai. :)

::FAIZ FARISH:: said...

bestnya

DRceria said...

ni yg nak kene marah ni...!!!!
DRC MARAH NIH!!!
pegi Gunung ledang tak gtau...!!!huh!!!

Judiene said...

Aku tak pernah pergi.
Teringin nak pergi.
Bila kau boleh bawak aku pergi?
Hehehe.

:)

EmpayarUtama said...

Bila? Nak ikut

m0sHiE~ said...

nk ikut. nk ikut^^

♥Aien Najwa♥ said...

Lah orang segamat rupenyer..hukhuk..
yeahhh..memang syiok g saneee...maen atas sekali..lagi superb!!!~~(^____^)~~

snf said...

wah syokknya bercuti..tempat nya pun indah...leh bina umah sebijik:-)

tyra uyura said...

hohoho.. blum sampai kat gunung ledang lagi . nanti2 boleh la dtg.. pemandu pelancong dah ade ni.. haha

aidajusoh said...

macam best je :)

ctk said...

hari2 boley pegi cmni..huhu..jeleees!

Michada said...

hey..sy pon baru gi bercuti...hehehehhe

Cik Nurul said...

mst la penah dgr gunung ledang tu tp xpenah pegi pon... huhu

bestnye dpt cuti2.. nak jugak !!!

=)

EDtv said...

ED pun pergi ke Gunung Ledang masa Ahad kelmarin.. First time pergi sana. haha..

aiman fanboy k-pop said...

tolong pinangkan saya puteri gunung ledang okeh?heeheehee..^^

Edy Fee said...

posing comel atas gunung.hehehhee

sop said...

teringin nak gi daki gunung ledang tp x kesampaian lagi :)

bella luna said...

aishh,gmbr kamu je ni,gunung ledangnya mana? teringin gak daki gunung2 nie, tapi mak aku asyik tak bagi je:(