Pages

Followers

Sunday, 20 November 2011

festival filem malaysia ke 24 ( FFM 24 ) - malam ini


malam ini tepat jam 9 malam akan berlangsung festival filem malaysia ke 24 ( FFM 24 ) yang akan disiarkan di astro prima 105. FFM 24 dianjurkan bertujuan untuk mengiktiraf hasil kerja karyawan2 tempatan yang telah berhempas pulas menerbitkan filem2 sepanjang tahun lepas dan tahun ini. walaupun penganjuran kali ini berdepan dengan banyak kontroversi dan konflik, malam ini kita akan tahu pemenang2 untuk pelbagai kategori. nak tahu senarai calon top 5? klik sini.

hey kamo : malam ni mungkin filem hikayat merong mahawangsa akan menang besar. dan mungkin juga akan menang filem terbaik. tapi saya lebih suka filem cun! walaupun tak meletup dipawagan, tapi filem tersebut hebat di sudut mata saya. kamo rasa, filem apa dinobatkan filem terbaik?

17 comments:

L said...

kalu betul menang besar.. mmg bez r citer tuh kan..

jom bacer sekejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

syafiqakarim said...

haha aku sokong semua nya
haha

sharul izam said...

macam malas nak tengok

NAZRUL AZAT said...

jgn laaa bosan mcm anugerah skrin lg, huhuuuu

Cik Nurul said...

huhu nak tengok! =(

cik wanie Lovela (CWL) said...

agak2 gempak x


http://cikwanielovela.blogspot.com/

♥Aien Najwa♥ said...

waaa...bagusla hyz...dunie hiburan, semua amek port..=)

Puan Kutu said...

sy pun suka cun..

filem epik macam mahawangsa tu tak masuk otak.kiki

m!3yr4h_LolLy said...

susah nak ramalkan mane 1. hee

kesian betol xdapat nak nengok :(

~Nana BamBam~ said...

mesti tgengok nie..huhu

Daddylicious said...

tak berapa nak tengok...:)

CintaKhadijah said...

yeah! filem cun memang cun! ^^,

Ungu Violet said...

eh malam nih ke...tak perasan...huhu

Run Away said...

KL gangster dan merong mahawangsa best....;d

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

choki tak tengok pom . huhuhu

EmpayarUtama said...

Aku tak ikut

Semut Senyum said...

ala... tak sempat tgok.. keje la malam ni..