Pages

Followers

Friday, 18 November 2011

keputusan separuh akhir pertama muzik-muzik 26


berakhir sudah separuh akhir pertama muzik-muzik 26 ( 10.30pm/18 nov 2011 ), dan berikut merupakan top 5 yang mempunyai markah tertinggi mengikut pilihan juri.


1. kisah hati -alyah
2. mata hati - nubhan
3. beribu sesalan - shila amzah, jaclyn victor & ning baizura
4. awan nano - hafiz
5. gadis semasa - yuna

yess!!! tekaan saya tepat. cuma satu je tersasar. kalau ikut tekaan saya klik sini stacy lebih layak. tapi mungkin rezeki nubhan malam ni. apa2 pun tahniah kepada pemenang. Ooopsss yang 5 terbaik ni tak semestinya dapat pergi final ye.. dan yang bukan top 5 pun masih punya peluang untuk melangkah ke final kerana mengikut markah keseluruhan. kita tengok nanti k...

20 comments:

eddy syrol said...

(~_~)

atiqa aris said...

tah stacy yg sore sedap tu x dpt.pelik tol la..

♥Aien Najwa♥ said...

yup ! ~~ tahniah untuk mereka2 sumer..~~,~~..

Muhammad Amierrul said...

Sokong, Stacy layak kot..Lirik ngan melodi tu dah kuat kot, xpa selagi belum umum sapa yg layak ke final, Stacy masih berpotensi..

laskar pelangi said...

ala HUJAN xdapat.........sedihnyeee!!

Puan Kutu said...

tq update pasal nie..mmg takde mood pun nak tgok td..:)

sis92 said...

huhu sabar2 masih blom umum utk final..

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

sabar kita tunggu keputusannya . haha :)

Mia Meymi said...

yuna ? adehh..

afzalsukasuki said...

go go beribu sesalan!!

Budak pendek said...

stacy laa patut dapat -_-

sharul izam said...

alyah time nyanyi tue seriusly tak best!!

Nur Haslinda said...

alaa tak dpt tgk pun. wuwu T_T yayy beribu sesalan !

Cik Nurul said...

halamak! nape stacy xdapat! =(

Tira Pengemis Maganda said...

da taw da....bf sy xdpt...:(

Anif Abdullah| AA said...

nak staceyyyyyyyyy :(

Adylia Qarissa said...

Dkna tak tengok sebab bz duk godek buku sekolah :-D

Adylia Qarissa said...

Dkna tak tengok sebab bz duk godek buku sekolah :-D

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

hoihoi..tw xpe..acu suke gile tgk ctew cun...lawak jek ..kerbau tu kena mekap hihi

Run Away said...

wahhhh...yuna dapat....mencik tul...hahahaha...;d