Pages

Followers

Thursday, 3 November 2011

lukisan mereka

assalamualaikum... hai hoi hoi... sehat kamo2? semalam sakit hati dengan pengurusan perumahan kat sini. nak wat penyelenggaraan pembentung air bukan nak bagi tau... tau2 je air tak de... pagi tu osmet yang berat sempat mandi sebelum pergi kerja. time saya nak mandi pergi kerja air dah tak ada. macam siot kan? pape hal, bagilah notis dulu. boleh tadah air kan? ada sebaldi je air semalam. buat masuh muka, gosok gigi sudah.. kesian pulak kat osmet lagi sorang. ye la kalau nak memerut kan susah. sudahnyer saya tak mandi oke pergi mengajar. dalam sejarah. so, pakai minyak wangi 2kali ganda daripada biasa. weeee =)


semalam kena ajo budak2 tahun 1 dan 2 melukis. dalam dewan, ramai2. biasalah dah ujung2 tahun ni, nak ajar apa lagi kan? banyak mana free. so, pihak skolah suruh buat demo pada semua pelajar. buat je lah kan? kali ni, saya ajar buat doraemon... keh3... nak tengok hasil diaorang buat? tamo gelak okeh!! sian diaorang....








37 comments:

Anum said...

hehehe
best2.. comel2

eddy syrol said...

practice make perfect.. lama2 nanti pandai lah mereka (~_~)

Ungu Violet said...

ajar wat doremon...kehkehkeh...upsss tergelak...hihi

Alin Marlini said...

HARI NI AJAR WAT AGRY BIRD PULAK..HEHEHE

Mohd Azrul Aziim said...

lukis doraemon..hehe.

kalau lukis peta malaysia jadi apa ye?

Eida Arina said...

kreatif banget sih....

::FAIZ FARISH:: said...

comel... aku suka budak kecik

White Dove said...

alalala...cute. ^^,

Adylia Qarissa said...

variasi doremon :)

♥Aien Najwa♥ said...

kuikuikui..g ngajar xmndi..haritu gelak kan org!!!~~kuang2..

yusuflaili said...

Salam;
Bab tak mandi pagi tak mahu komen,pasal lukisan budak tu kita bolehlah tu maklumlah tahun1-2,aku dulu sebaya tu peggang pensil belum reti lagi..sumpah!!.

hawiz said...

comey giler..hihi

diANa hARiS said...

olololoooo... kiutnyerrrr... gambar2 doraemon tuuu

ctk said...

gilew rmainyer ank murid....i like doraemOnnnnnnn.....ct rse lukisan ct lg trok ..hahaha...pandai la dorg lukis wlaupon senget2 ckit..hihii

My SweetPea said...

bestnya....mesti bahagia idop budak2 tuh dapat melukis smlm

cik nur said...

heheheh kelakar pun ada comel pun ada jgak tau :)

sis92 said...

bagusla mendidik anak bangsa kita..

comelnya doremon gemok haha

Fabulous Me said...

Adoh ramainye! Respect gle la kat cikgu2 yg bole mendidik seramai2 nih. Xpandai aku!!!

Fara E's said...

comel jep , hehe

ch000tz axoera said...

satu tika dulu pernah berada diantara meka2 tu hehehe

sabry oppa said...

cute

MISS COFFEE said...

nak gelak jgk, HAHA~~
comel lar budak2 lukis..
kalau suruh aku, hmm..hampeih!!

Puan Kutu said...

klu ikut standart budak dajah 1 n 2 mmg lawa lukisannya..pandai cikgu ajar lukis kan?hehe..

Yatt S. said...

comelness. orang kabor nak mengajar budak-budak ni kena sabor. kot dapat cikgu yang macam aku ni, hmmmmm. memang kesianlah. hahaha~

♛RaRa♛ said...

alahaii tomeiinya..pandai diorang lukis doraemon..^-^ sukaaa lukisan last tuh,hihi

EmpayarUtama said...

Aku tak jadi tidur sebab dah lepas kul doblas. Baca entri ko ni8h alamak siang nnt kena jd MC pulak kat balairaya sempena penyampaian sijil budak2 6 taun...

Hans said...

hahahaha
lukisan diorang macam aku
hahahahaha

NAZRUL AZAT said...

cekgu xmelukis sekali dgn dorg ke? :-)

Miss Nurul Atikah said...

beznye dapat communicate dengan budak2.. I love kids..

wanamira said...

alalalalala. kreatif2 anak2 muridnye :D:D

misTeaRed said...

okeh la tue..."sambil gelak jaat"....nama pon bdk2 yg lukis kn...lain la yg ajar tue mmg teror lukis...sape la org tue kn..hihi :)

Khairiz said...

hebat cikgu nya mengajar ya, maklum la cikgu pun minat doraemon, tu sebab dia soh budak2 tu lukis doraemon

Syamila said...

seriously, seronoknye.
mengimbau waktu kanak2 ribena dulu ^^

ika said...

hyep2...:) lme dah xdrop cmmnt kat snie...:D hyz aja diorg ek? comel la...comel sngt...mesti sonok kan? ^_^

Cik Nurul said...

hahahaa walaupon comot2 jek tp sungguh menawan aty! hikhikhik

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

halamak comel je lukisan . :)

Run Away said...

pandai bebudak neh....kalau sy dulu pandai wt bulat2 jew..