Pages

Followers

Thursday, 10 November 2011

pengorbanan

"kita sering mempersoalkan,
pengorbanan kita terhadap orang lain.
tapi pernahkah kita sedar,
pengorbanan orang lain terhadap kita?"

23 comments:

Liena2402 said...

ade ea orang nk korbankan..hee..xtau lak..:P

diana said...

tak pernah.!!!
heheheh...

akak jujur tau..:p

EmpayarUtama said...

Mak dan abah aku; sedey laaaarrr

DRceria said...

perrrrrrrrrnaaahh.... tapiii...

sabry oppa said...

seiring bersama dengan tema hari raye korban! nice entry! tp bg saye, saye sedar akan pengorbanan org sebab saye seorang yg amat menitikberatkan sifat seseorang terhadap diri saye.. tp ape2 pun kepade yg melakukan pengorbanan pastikan sume nye lillahi taala..!

Fabulous Me said...

Alhamdulillah.. Bile kte hargai pengorbanan org lain masa tuh lah kte tau betapa lemah nye kita tanpa pgorbanan nye. Kite ni lemah. Xboleh buat sorang. Itu pon klu kte x ego lah. Hrap diri ini terus menghargai org sekeliling dan jauhkan dr mgharap pd yg lain. InsyaAllah

Noramira Kassim said...

pernahkah kiter sedar pengorbanan lembu2 kat kite? xpernah kan! asyik dok melantak daging lembu jer..(statement gurau gelak golek2)

Cik Nurul said...

hurmm renung2kan.. & selamat beramal.. :P

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

kadang sedar kadang tak

Mia Meymi said...

yeah. hee. sntiasa sedar, tp selalu lupa. :p

Ungu Violet said...

orang yg sayang kat kita selalunya sanggup berkorban apa saja utk kita...hargailah..:)

Puan Kutu said...

berkoraban apa saja..harta ataupun nyawa..

Tiba-tiba rasa nak nyanyi..

My SweetPea said...

pernah....:D

♥ p a a n i ♥ said...

pernah jugak :D

Adylia Qarissa said...

jangan tanya orang apa yang dilakukan untuk kita tapi tanya diri kita apa yang kita pernah lakukan untuk seseorang :)

NAZRUL AZAT said...

saye dah terkorban :-(

sis92 said...

jangan mengubah ciptaan Allah :D
syukur :)

Run Away said...

berkorban untuk diri sendiri..kira ok kew..;d

ctk said...

err...kdg2 terpikir gak..tp biaselah..EGO!

♥Aien Najwa♥ said...

biasela lumrah mnusie...=)

misTeaRed said...

betul 2...:(
tbe2 tacing lak...

kisahkita said...

baru gua ingat..lembu gua terkorban hari tuh masa raya haji...besar pengorbanan beliau

RinsyaRyc said...

InsyaAllah kalau ingat, sampai bile2 #tolongjanganpercaya~