Pages

Followers

Friday, 25 November 2011

separuh akhir kedua muzik-muzik ke 26 - malam ini


malam ini akan berlangsung separuh akhir kedua muzik-muzik ke 26 yang akan disiarkan secara langsung di tv3  tepat jam 9malam. berikut adalah senarai lagu yang bertanding ...


1. kurnia - mizz nina & noh hujan
2. kekanda adinda - atilia & monoloque
3. cinta muka buku - najwa latif
4. luar biasa - shahir
5. perpisahan ini - 1st edition & aizat
6. cinta teragung - hazama
7. pokok - meet uncle hussein & nubhan
8. sungai lui - aizat
9. bagaikan bidadari - tomok
10. ilusi - adira
11. wanita seluruh dunia - projek pistol

berikut pulak adalah ramalan top 5 saya.. hehe
* kekanda adinda - atilia & monoloque
* cinta teragung - hazama
* pokok - meet uncle hussein & nubhan
* sungai lui _ aizat
* wanita seluruh dunia - projek pistol

hyz bisik pada kamo : betul2 tak suka kalau si najwa latif yang dapat!!! 


19 comments:

si ngokngek said...

haha,dh lupa dh ada muzik-2

projek pistol tak best pon..hahaha:))

yusuflaili(Goku) said...

salam;
manapun boleh janji dia layak..tapi bila dah bagi jangan tari balik pulak mcm kes yuna tu...

Blogger bernama Zam ! said...

uit uit , kenapa tak suka Najwa Latif ek??

AwieKashi said...

apa seh...kenapa mst nubhan??
asal tak kasi hazama je nyanyi jugak..
pelik betul..

Anum said...

jom tengok sama2

Afiq Arif said...

ak rse najwa dgn cinta muka buku ada rating y tnggi skrng ni...ak rse dy akn lyk gk..bg ak lahh..

Mia Meymi said...

adeh. rmai yg suka najwa latif kott..

♥Aien Najwa♥ said...

lagu projek pistol, wanita seluruh dunia memang best..(^___~)..

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

kita tengok malam japg . hehe :)

i am S!L4H.. said...

tgok je lah.

=p

Puan Kutu said...

tak suka jugak narjwa tu..kita sehati sejiwa.hahaha..

Ungu Violet said...

lagu pokok cedap gak...hehe

afzalsukasuki said...

apsal ko tak suka najwa latif??suka la!suka la!

p/s : najwa latif dah sogok aku ngan cekelat paksa ko suka dia

Sha said...

najwaaaaaa

TiraPengemis said...

kekanda adinda :)

محمد رازيق said...

owh....jom tengok

diana said...

rupanya ada artis yang akak tak kenal pun..:p

NURUL ASHIKIN said...

hahahahha~ terrernya..boleh jadi pak nujum kan...

shark said...

aisey..
nmpk gaya x sebulu r kita..
shark sokong najwa:)
aaaaaaaa:p