Pages

Followers

Friday, 18 November 2011

separuh akhir pertama muzik-muzik 26 - malam ini


malam ni tepat jam 9 malam akan berlangsung separuh akhir pertama muzik-muzik ke 26 yang akan disiarkan di tv3. 


berikut adalah calon2 yang akan bertanding pada malam ini.


1. babak pertama - drama
2. di penghujungnya - iqa mentor
3. mata hati - nubhan
4. janji - akim
5. kisah hati - alyah
6. kisah dongeng - stacy
7. gadis semasa - yuna
8. maaf dari hati - sofazr
9. muda - hujan
10. awan nano - hafiz
11. beribu sesalan -sheila amzah, jaclyn victor & ning baizura

kalau mengikut perkiraan dan ramalan saya, top 5 terbaik pada separuh akhir pertama ini adalah :


* beribu sesalan - sheila amzah, jacklyn victor & ning baizura
* kisah hati - alyah
* awan nano - hafiz
* kisah dongeng - stacy
* gadis semasa - yuna

hyz bisik pada kamo : kamo2 punya ramalan macam mana pulak?

23 comments:

yusuflaili said...

salam;
entahlah..jarang tonton hiburan tv3,senarai 11 lagu tupun aku tak pernah dengar..sebenarnya aku buta muzik irama 90an ke atas...

Fabulous Me said...

Erk x pndi nk ramal.. Nnti tgk ini mlm nahhh..

Puan Kutu said...

beribu sesalan mesti final punya.lgu tu best n vokal semua mantop!

pstt baru tau nie mlm nie separuh akhir..muzik2 skang dah tak best macam dulu..tu yg tak ikut..:)

azizul said...

sama la ramalan kita,, seribu sesalan top

MakNgah said...

dah lama tak tengok tv secaraa khusyuk. Nasib baik kamu bgtahu boleh la tengok malam ni

Phat said...

malam ni kena layan ni ;-)

B33HA LoV4to said...

eh, ramalan beeha sama dengan kamu...

haha!

Anum said...

yeeyeyyeye
artis pilihan tercalon

Blogger bernama Zam ! said...

memang dah lame tunggu separuuh akhir ni ,
nak nak lagi STACY !!!
do the best bah .

Ungu Violet said...

nak stacy masuk final...huhu

eddy syrol said...

suka yg 3suara je

makdara TERdiva said...

suka kisah hati..melodi mendayu2..boleh bikin jiwa menangis.. :D

awan nano pun best gak

beribu sesalan power!

Ms Fai said...

beribu sesalan confirm ke final.. lagu best! vokalis mantop2... hihi ;)

Tira Pengemis Maganda said...

num 4 tue boypren saya taw....hehehe :)

Run Away said...

pssttt...bisik balik kuat-kuat...;p
stacy
hafiz
shiela,ning dan jac..
itu jew...arap yuna tak dapat...so gedik yuna...hahha...;d

atie zakaria said...

ramalan atie sudah tentu :

kisah hati - alyah
kisah dongeng - stacy
gadis semasa - yuna
awan nano - hafiz
beribu sesalan - sheila, ning and jac

^_^

Cik Nurul said...

5. kisah hati
6. kisah dongeng
7. gadis semasa
10. awan nano
11. beribu sesalan

^^

eszyamin said...

yup setuju dgn list yg diberi..5 tu mmg terbaik..

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

fuyo . ramalan yg tepat tu . 1 je tak tepat . hehe :)

RinsyaRyc said...

lagu tu suma aku tak tau. hehe

<---tau lagu lama2 je~

tnZackJ said...

tak berapa minat, sekadar tonton jika terluang aje..

Muhammad Amierrul said...

Wah, hebat tekaan..Tapi, Stacy tu memang x patut x dapat..Sedey juri ni..

khairul said...

MM dah hilang seri kan ? x mcm 10 thn dulu