Pages

Followers

Monday, 19 December 2011

cara letak shoutbox free baru kat blog

assalamualaikum... hai hoi hoi... maaf ye, sabtu dan ahad tak ada segmen review. sebab ada hal sikit yang memerlukan saya ke kemaman, terengganu sekejap. so, segmen review akan diteruskan pada petang nanti. tunggu ye.


oke, sabtu lepas sebelum saya berangkat ke kemaman, saya sempat share dengan kamo2 semua pasal shoutbox baru kan? oke, ada yang tanya saya macam mana nak letak kat blog. kat sini, saya tunjuk cara macam mana nak letak shoutbox tersebut kat blog. caranya mudah sahaja. tengok bawah ni.
nampak install tu? klik situ, nanti akan keluar code HTML. so, copy dan paste macam biasa sahaja k.


20 comments:

Ezzattie said...

owh cmtu je ea. thanks ^.^

Adylia Qarissa said...

Oo senang jer. Nak buat atsu tak nak jer kan hihiii

Anum said...

senang je rupanya
jom try

AwieKashi said...

website/pages kat mana?

far_east said...

agak2 hyz kan shoutbox baru tue leh tak kita letak kat tempt shoutbox asal?

NAZRUL AZAT said...

sharing is caring, mekasihhhh :-)

diana said...

far_east
@
dah tentu boleh..

ok..tolong jawab je ..
ekekeke

yusuflaili(Goku) said...

salam,
perkongsian cantik.!!.

far_east said...

owh blh ekkk? thanks diana...hehe

Cik Nurul said...

tq bro! ^^

Lelaki Ini said...

tak suka la buh menda nieyh..
hehehe

c'axoera said...

nnti try :D

http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/aku-hanya-mahu-kamoooooo.html

denana said...

oww..senang sngat..ngatkan rumit laa..haha
tenkiu ^^

Cik tikah said...

dh guna cbox la.

CekbOlat-bOlat said...

cek dh guna cbox la bang ! hehe

m!3yr4h_LolLy said...

thanx kongsi. dah nk guna yg ini. heee

Fabulous Me said...

ok bru thu!

Khairiz said...

seorang guru yang bagus :)

Puan Kutu said...

rajin2 lg buat tuto cikgu..:)

White Dove said...

thnx! :)