Pages

Followers

Saturday, 10 December 2011

jom cuti : genting highland

assalamualaikum... hai hoi hoi.. jom cuti kali ini nak share pengalaman bercuti ke genting highland baru-baru ni. selasa lepas ( 6/12/2011 ) saya, incik osmet dan 2 lagi rakan telah bercuti ke genting highland. ini adalah kali ke 3 saya ke genting. tetapi percutian kali ini lebih berbaloi kerana taja oleh incik osmet. kah kah kah. tiket pun murah beb. rm47 sahaja. pekej termasuk bas pergi balik, skyway kabel naik dan turun serta tiket outdoor. semuanya 1 pakej berharga rm47 seorang. gila murah? kalau pergi sendiri, duit minyak dah bape? kena drive sendiri lagi kan? tiket skyway naik dan turun rm10, tiket outdoor seorang rm50. ce kira... hehe
so, apa lagi? cuti2 ni jom ke gentinggggggg.....









38 comments:

DIEDA said...

Tengok cap panda / beruang tuu . Omel <3

PopkoRn said...

gmbr yg paling gayat 2 xde ke?

EmpayarUtama said...

A'aa lah aku lupa skang cuti sekolah, kesian budak2

hawiz said...

pehh..mmg syokkk

::FAIZ FARISH:: said...

menarik

Puan Kutu said...

cikgu amik isi kite sikit bley?aiman kata.muahahaha..

Beckhrooy said...

best nye bercuti , huhu

LaLa said...

best nye, x penah pegi GH...
haha...

Cik tikah said...

best siut!

♥AienNajwa♥ said...

xpenah g sane..sangat kesian..haha..=D

Umar Arlee said...

Nasib tak cuti. Kalau cuti, aku pun turun genting jugak! Haha

Cikgu Fikri said...

aku dh lama azam nk ke genting..
tak jadi2 lagi...
insyaAllah tahun ni...
chaiyok2...
ahahaaha. :)

teha said...

syokk nyee g jln2.. jeles2 >.<

faizal mohd said...

tak berpeluang lagi pergi ke genting.

Kidichi said...

pergi bercuti tak ajak aku pun. lol

AwieKashi said...

perghh...
pergi genting tak ajak aku bhai..
xpe cek... T.T

Edy Fee said...

rindu nak naik bas merah tu...
hurmm putihnye ko....mandi clorox kew..haha

~Nana BamBam~ said...

x jeles pom..dah banyak kali pegii oooooo.. :P

Ungu Violet said...

last pegi genting thn lepas...lamanye dh tak pegi...huhu

eddy syrol said...

untonglahhhhhhhhhhhhhhhhh

Emy Sharmimi Nadia said...

wah. lama ta pergi genting. camne lah keadaan genting skrg. ( haha)

jum, bca blogemy.. drop ur comment yeww.

Emy Sharmimi Nadia said...

wah. lama ta pergi genting. camne lah keadaan genting skrg. ( haha)

jum, bca blogemy.. drop ur comment yeww.

TiraPengemis said...

~Kurus~sangattttt.....

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

best pulak tgk main2 theme park..lol

bwalking here
plase visit

to my blog - Acapsuur (>,<)

afzalsukasuki said...

aku takkan naik sbb aku gayat!!

sharul izam said...

terselah keriangan..:)

Fabulous Me said...

Wah jenjalan..

emy zulaiha said...

wah gembirenye..hari tue emy g tak dapat naek yg mcm spiderman tue sbb hujan.sobs T_T

tnZackJ said...

dah genting sangat, tunggu nak putus aje tu

Joe_Hans said...

pernah kerja kat genting lepas SPM dulu.. jadik theme park assistant.. hu.. :)

Miss A said...

okayyy,tang buaian tu mmg nmpk mcm besttt gile!! :P

azzifarunnurafizza said...

dulu tiket pergi balik, outdoor, kete kabel lagi murah dari sekarang..dulu xsampai rm40..

DianaAzis said...

da pegi baru nak ajak..hahaha..cuma masa nk g tu ajak..leh la jugk nak ikot... :P

White Dove said...

wah! sure having a great time. :)

meisnani said...

mcm jambu air.. ahahaha..
naek ta roller coaster?

misz shaden said...

nak teddy bear besar tu !!!! :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

halaamk . bestnye .
:)

shark said...

kalu dh ada org taja mmg best r
next time suh dia taja sminggu plak.
haha