Pages

Followers

Friday, 2 December 2011

separuh akhir ketiga muzik-muzik ke 26 - malam ini


malam ini akan berlangsung separuh akhir ketiga muzik-muzik ke 26 yang akan bersiaran secara langsung jam 9malam di tv3. malam ini, 8 buah lagu akan bertanding untuk merebut tiket ke anugerah juara lagu ke 26. berikut adalah senarai lagu yang bertanding :

1. kalau berpacaran - sohaimi meor hassan, ana raffali & altimet
2. penakut - yuna
3. sedetik lebih - anuar zain
4. bila bertemu mu - shiha
5. cinta matiku - sixth sense
6. karma - faizal tahir
7. menyesal - sixth sense
8. aku permata - salma

malam ini juga akan diumumkan lagu-lagu yang layak ke anugerah juara lagu ke 26. markah-markah dari separuh akhir pertama dan kedua akan di bawa pada malam ini dan dikira semula untuk menentukan lagu yang mana akan beraksi pada ajl 26 kali ini. so, lagu-lagu yang tidak tersenarai dalam top 5 terbaik pada separuh akhir, masih berpeluang untuk ke ajl.

.: ramalan lagu yang layak ke ajl :.
1. penakut - yuna
2. sedetik lebih - anuar zain
3. aku permata - salma
4. cinta teragung - hazama
5. kisah hati - alyah
6. beribu sesalan - shila amzah, jacklyn victor & ning baizura
7. awan nano - hafiz
8. sungai lui - aizat
9. kekanda adinda - atilia & monoloque
10. pokok - meet uncle hussein ft. nubhan
11. wanita seluruh dunia - projek pistol
12. cinta muka buku - najwa latif 

hey kamo : anuar zain pernah menegaskan tidak akan bertanding pada muzik-muzik kali ini. agak2 siapa yang akan menggantikan beliau untuk lagu sedetik lebih ni ek?

19 comments:

Anum said...

jom kita layan

~Nana BamBam~ said...

ya harap2 karma dapat masuk ajl :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

layann saja ::)

Adylia Qarissa said...

suka anuar..

tapi sape nak ganti dia ey??

afzalsukasuki said...

aku nak kedua2 lagu 6ixth Sense masuk!!kipas susah mati dorang kat sini!!!yeehaaa

Yatt S. said...

tak pernah tengok pon tiap kali separuh akhir ni. tau tengok final je. tapi harap-harap FT dapat ke final.

Blogger bernama Zam ! said...

anuar zain tak kn bertanding ??
habis siapa ?
suara dia siapa je yang ade klon ...
:(

Ungu Violet said...

dah jumaat balik dh...cepatnye masa brlalu..

laskar pelangi said...

haluuu hyzz! lama tak singgah sini..nak tgk ah malam ni:)

Phat said...

kompom layan semi final lagi malam ni

PopkoRn said...

haku rase mamat khalid ganti anuar zain..!!

aQimie Ceplos said...

sejak dah belaja kt u ni..
tak pernah tgk ajL.
sediih bro..
masa skola duu. neber MISS :D

abah khalisha said...

mmmm..layan je lah dah tkde cite len..ASTRO pun tkde..mmmm

Perkara yang Biasa Dilakukan oleh Perempuan Bila Putus Cinta

diana said...

betul ke anuar zain sakit??

Puan Kutu said...

tak tau nak teka mana satu sbb tak ikut sgt perkembangan muzik skang nie..

tggu cikgu update sajalah.haha..

Run Away said...

tak best lew anuar tak ada...

Run Away said...

tak best lew anuar tak ada...

eddy syrol said...

aku akan gantikan anuar zain mlm ni.. wattcha! kbai.. huahuahua

faizal mohd said...

ramalan saya: Penakut, Sedetik Lebih, Kalau berpacaran, Karma. :)