Pages

Followers

Tuesday, 3 January 2012

aku nak.......

assalamualaikum... hai hoi hoi... entry sebelum ni aku ada bagitau nak share apa azam aku kan? ni nak habaq la ni... azam aku sama je macam tahun2 sudah. sejak dari bangku sekolah sampai sekarang. sama je azam aku. dan yang paling penting, azam tu tak pernah terlaksana@terhasil. nak bagi tau pun aku segan. ni menaip sama blushing2. nyampah tau. muahahahaha. 


dah dah wahai pipi ku yang gebu. berhenti dari blushing tu. oke sambung.. azam aku adalah banyak. tapi yang lain2 tu biar aku simpan sendiri. kang canang2 satu alam maya, nampak sangat nak tunjuk baik ye tak? buatnyer belum tentu.. ooOOpsss terleser sudah ni... ok, antara azam aku yang tak pernah nak menjadi dari dulu sampai sekarang adalah nak tambahkan berat badan. muahahahaha. aku tatau la, dari zaman skolah aku cuba macam2 cara nak bagi badan seksi ni, menjadi lebih seksi. tapi tak berjaya2. berat aku paling banyak naik adalah 1kg je. pastu turun 1-2kg. pastu maintain je berat tu. grrrrrrr.....


aku cemburu pada mereka yang punya berat badan yang ideal dengan ketinggian mereka. aku? waaaaaa nak nages je. kena tiup angin kompom aku melayang. kalau ikut berat idal kiraan bml, aku kena punya berat antara 60kg ke 65kg. boleh keeeeeeEE? harap2 tahun ni tahun kecemerlangan aku dalam berat badan. naik 5kilo pon jadiklahhhhhhhhhhhhh.........




hyz bisik pada kamo : kang aku citer plak usaha2 aku nak naik berat badan. hahaha sabo lahhh...

21 comments:

CekbOlat-bOlat said...

wewwitt.. meh amek lemak bolat cikit.. kahkahkah..

Anum said...

hahahhaha

Edy Fee said...

sama la bro..aku azam tahun ni mmg nak tambah erat..betul punyer...hahaha ap pn ak snggup

mira maisara said...

orang sibuk carik tips kurus..dia nak gemok pulak..hihi

PopkoRn said...

jumpa la dr rozmey. hihihi

anamizu kaito said...

fuhh nak tambah berat?? minumlah APPETON WEIGHT GAIN..hehe





luv,
cik ana

♥Lady Ainaa♥ said...

hahahahaha....biar kurus asalkan sihat... ^.^

Princess Nusy said...

hyz..senang je nak naik berat badan..minum Herbalife..hehe.. =)

Saddila said...

grrrrrrr ~ berat susah naik ?? JELOUS MAK ,OKAY !! -_-'

wannuramirah said...

alamak, pp da gebu hyz. oky what? hihik. harap2 berjaya tambah berat badan hang. lau ta ckup mai amik lemak2 den. keh3.

happy new year :D

::FAIZ FARISH:: said...

aku plak nak Kurus. nak sampai 35kg. boleh? hehe

Cik tikah said...

agak nmpak lah tuan blog n kurus kering. haha.. smeoga berjaya!

EDtv said...

dulu bila ED kurus, ED nak tambahkan berat badan, bila dah berisi, nak kurus macam dulu pulak.. Kesimpulannya, bersyukur je apa yg ada..

Ungu Violet said...

bez la kurus...leh makan byk2...hihi

White Dove said...

Sbg p'kongsian, sya pnah t'baca & mungkin boleh membantu hyz, jenis darah & pemakanan pun m'pengaruhi kesihatan & bentuk fizikal badan. jd, kenalpasti jenis darah & apa diet yg paling sesuai utk jenis darah hyz. :)

shida'R said...

insyalah dah kawen ti naik la dia heheee ^_^

Puan Kutu said...

alolo sini aiman n ibu kerat sikit lemak bg cikgu.hoho..

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

untung lah ..org nak krus dye nak gemuk kan ishhh meh lah wt pembedahan amek isi acu sikit huhu

Nalisa Syahira said...

huyyo , dia nak gain weight lah , haha , god luck yo .

husnazahidi said...

haizz..npa bdak laki ssah sgt nak naik brat..

btw..gudluck ye..hehe..

~Nana BamBam~ said...

minum je susu nespray..haha :P