Pages

Followers

Saturday, 14 January 2012

kau tanya, aku jawab

assalamualaikum... hai hoi hoi... ekceli, hari ni aku nak post entry lain dulu, tapi disebabkan ramai yang bertanya itu ini terpaksa aku buat entry ini dulu. 


review blog
oke, sejak aku review blog ni, ramai yang minta aku review blog mereka. untuk kamo2 yang tak tahu, sebelum ni aku ada wat entry pasal nak review kat sini. dan list2 blog yang aku akan review ada kat sini. tapi... dah lama tutup pun. dan segmen review ni pun nak abes dah. dan untuk yang ada dalam list tu, tak semestinya anda akan direview. sebab mengikut syarat sah wajib review, blog tersebut harus aktif menghasilkan entry2 baru. tak semestinya hari2, tapi nampaklah yang kamo2 aktif. oke? pada yang tak sempat join tu, next time saya buat lagi oke?


churp-churp
oke ni lagi satu ramai yang tanya, macam mana nak daftar, macam mana nak letak macam blog abg ensem ni? ~ oke ni aku tambah je tang ensem tu. muahahahha. oke ye adik2, nak daftar, kamo klik kat sini, nak tengok tutorial, boleh klik kat sini.


nuffnang 
ni jugak ada beberapa orang tanya macam mana nak register. dan ada jugak yang tak pandai nak letak kat blog. pasal nuffnang ni, esok saya buat tutorial ye. harap bersabar. ~ aku ni sebenarnya memang malas buat tutorial. sebab blog aku ni bukan blog tutorial. hehehe tapi tolong kamo2 je ni....


sebenarnya banyak lagi yang tanya itu ini. kebanyakannya pm aku kat facebook tanya pasal blog. kalau pasal blog, nanti aku cerita kat entry dunia blog oke? dan maaf kepada blogger2 yang add aku kat facebook, sebab facebook aku dah melebihi limit 5000. so, aku tunggu orang unfriend aku or ada orang deactive akaun diaorang, time tu ada ruang, aku akan confirm kan friend dengan kamo2 ye.... ~aku dah lama nak buat full kat nama facebook tu, tak boleh2 pulak. 

17 comments:

hawiz said...

nk diribiu gak..lalalaaa

sabry oppa said...

macam terpaksee bgtau jer! aiyoo..hahaha..pape pu kpd sape2 yg tnye.. say tq kat abg hensem kat atas ni... huhu

.........cP~ said...

Kena buat fanpage pulak la tu.. Dah penuh.

Lady Diana @ Lat'z said...

ya..buat jer fan page kalo FB dah penuh...

Adylia Qarissa said...

ramainya peminat kamo! heheeeeeeeeeeee

Puan Kutu said...

wah full 5k,kelas ko jah!

Ungu Violet said...

pehh...5000 dah...glemer u...mintak autograp leh...haha

Popkorn said...

tajuk entry mcm marah je empunye blog...
relax2 sudeyh....

Saddila said...

kehkehkeh yang mintak diriview tu , mcm marah je ayat nya . hehee .

CekbOlat-bOlat said...

wahh.. abg hyz ni hotstuf fB la ye.. pewwitt..

xadd bolat pon! >>_<<

Cik tikah said...

patotlah rajin review blog org. ada segmen rupanya. haha..

diana said...

NAK TANYA JUGAK..
CEMANA NAK BUAT BAGI SAMBAL BELACAN SEDAP?:P

nur_za said...

baik..heheh

alia zainol said...

wah penuh fb die.mcm artis dh ni hehe :P

chemay said...

blogger femes ni.
:)

shida'R said...

bestt lah dapat share ilmu nuffnang dgn hyz ^_^

My SweetPea said...

huyoo...dah 5000 friens.....popular betol...:)