Pages

Followers

Friday, 27 January 2012

neelofa gian bercumbu?


rasanya tahun 2011 merupakan tahun kegemilangan neelofa. gosip, kerjaya dan kisah bergaduh dengan rakan artis menghiasi dada2 akhbar sepanjang tahun 2011. 2012, neelofa semakin hangat dan semakin mendapat perhatian. bakal muncul dengan filem azura versi 2012 pada 2 februari ini, neelofa bikin panas dengan membuat pengakuan gian bercumbu ~ saje je ko kan? nak bagi orang stim ape? siapakan 'A' yang dimaksudkan neelofa? sehingga gian bibirnya mahu bercumbu selalu? ~perghhhh so, dapatkan majalah intrend keluaran februari ini oke?

23 comments:

eddy syrol said...

xminat dia

Cik Gadis ^^, said...

uh ! dia kawan sekolah sy dulu .. ^^,

Adylia Qarissa said...

dia hidup penoh kontroversi..tak sabar nak tau sape yg akan jadi suaminya kelak :)

eyqa amin said...

ahaha!
tak berapa kenal lah...heh

Popkorn said...

siapakah A..? Lagi mau tny... A tu maksudnya aku lah.. Haha

yusuflaili(Goku) said...

salam;
kalau gitu,bagus berlakun dalam pilem lucah je...nanti aku beli.

shaberry1437 said...

biase lah artis malaysia....
bile dah top memang akan dilande gossip, cemuhan , fitnah...
kalau jadi artis memang x lari lah semua benda tuh! so, lantaq pi.. huhu

qAseH rAihAN said...

bile dah popular , semakin menjadi tak senonoh dia tu . haish !

CekbOlat-bOlat said...

erkk.. tergugat iman aku =.="

diana said...

TAK PERNAH LAGI TENGOK DIA BELAKON..CEMANA BOLEH POPULAR YE??

Puan Kutu said...

tak minat beliau,so tak amik port dia gian ke tak.hahaha..

mmg ada entri mee kari,tp tak taruk resepi kt situ.bila cikgu nak buat?sy tgh keje..klu nak nti ptg sy buat entri resepi..klu cikgu nak buat mee kari tu skang sila google yer..:)

fatin amalina husna said...

x taw kisah dya..haha..

eszyamin said...

owh dia ni bakal isteri aku..A tu maksudnya Aku lah...

Pink Tulip said...

tak minat dia & tak pernah tengok dia berlakon pon. huhu...

Saddila said...

dia ni lesbo gua woi ! haha

Puan Kutu said...

http://www.puankutu.com/2012/01/resepi-mi-kari-kapitan.html

siap!hehe..lebih kurang tu ejas sesedap rasa..:)

emy zulaiha said...

haha siapekah A tue eh? mujur bukan H.. kalau H emy tuduh Hyz lah :p haha

KizZ said...

Feeweeet neelofa seyh..


Kalau berani jom join contest kedai Kiz, hadiah kompem gempak!
The OH!SEM tagline contest

noornazuha said...

emm..sygla..dia beuty with brain..tpi...agak SEKSI sket....hehe

Ungu Violet said...

cantik dia nih...pandai reka kasut pulak tuh..

hmmm..byk kontroversi la pulak...

Hanif said...

emm...gian bercumbu ...
pehh!! hobi yang pelik!!

EmpayarUtama said...

Hehe... retis ke tu?

Ummi Hanie said...

aiseyy..mcm2 ...

tp sy masih xminat dia ..