Pages

Followers

Friday, 20 January 2012

penyanyi izwan pilus, meninggal dunia akibat jangkitan kuman


Al-Fatihah kepada Izwan Pilus yang telah kembali ke rahmatullah pada pukul 6.15petang tadi. Salam Takziah kepada keluarga Aril AF. Al-Fatihah..


aku dapat perkhabaran berita ini melalui facebook kumpulan 6ixth sense. dan khabarnya punca kematian izwan pilus ialah mengalami jangkitan kuman dalam darah. sama2 kita berdoa agar rohnya dicucuri rahmat. amin...


hyz bisik pada kamo : indah lelapku...

23 comments:

Acha RaWk said...

Al-Fatihah. mcm xpercaya je yang dia dah meninggal dunia :(

Rapunzel Cikilolo said...

takziah buat keluarga Aril. bahayanya penyakit zaman sekarang... seram

aNereO UsitHe said...

al-fatihah...

fatin amalina husna said...

al-fatihah..smoga rohnya d cucuri rhmat..Amin~

asri (asrirayrock) said...

Semoga Rohnya Dicucuri Rahmat...Amin...

ZWAN SABRI said...

Susah nak percaya dengan kematian Izwan Pilus..
Tapi apa nak buat, Maut tak mengenal usia..
kita doakan semoga arwah ditempatkan bersama golongan orang2 yang beriman.. amin!




New Entry : Hidup Hanya Untuk Peperiksaan?

deardearyhaty.blogspot.com said...

al fatihah wat izwan pilus..

ieda said...

semoga rohnya bersama orang2 yg beriman
alfatihah buat keluarga arwah ..

Saddila said...

al-fatihah :(

aiNa yaZiD said...

al-fatihah... semoga roh nya ditempat kan di kalangan org2 beriman..

sharul izam said...

sekejap jer Allah tarik nyawa hambanya..:(

هانيم إرشاد said...

al-fatihah.

Koding said...

Al-Fatehah..

~Nana BamBam~ said...

Takziah untuk keluarga arwah..

Al-Fatihah..

Hafeesz Amran said...

takziah..
bila pulak masa kita nanti? moga Allah panjangkan usia untuk kita bertaubat dan melakukan amalan yg bakal bantu kita di alam barzakh nnt...amin

Ungu Violet said...

Innalillah..

Al-Fatihah.

sabry oppa said...

سْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ ﴿١﴾ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ ﴿٢﴾ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ ﴿٣﴾ مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ ﴿٤﴾ إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ ﴿٥﴾ اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ ﴿٦﴾ صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّينَ
آمّي

TiraPengemis said...

takziah :(

si kiut lavender said...

serius terkejut!

apapun takziah....

Cik tikah said...

semoga rohnya tenang disana. amin

Puan Kutu said...

Al-Fatihah..sy pun baru tau awal pg td dr fb gak,mmg mlm td tak on9 lngsung..terkejut gak,baru 33 kan umo aruah..

eikieyn said...

Al-Fatihah. Mmg tak sangka btol kan. Takziah utk keluarga Izwan.

Juliet_iRa~" said...

al-fatihah...