Pages

Followers

Wednesday, 18 January 2012

punggung ning baizura diraba peminat fanatik!!!


punggung ning baizura diraba peminat? ye itulah yang terjadi sewaktu menjayakan rangka promosi untuk anugerah juara lagu ( AJL 26 ) di plaza angsana johor bahru baru2 ini yang menyaksikan kehadiran lebih 15,000 orang. insiden tersebut disahkan oleh penganjur, tv3. " khalayak yang ada terlalu ramai, jadi agak sukar kita untuk mengenalpasti mereka yang bertanggungjawab" selepas kejadian, difahamkan suaminya omar sharif christophr layton dalton telah memperketatkan kawalan ke atas isterinya. ~ aisshhh macam2. nak jugak rasa raba montot retis kan? ni mesti giler montot si pelaku ni. ish3.... 


(sumber : mynewshub )

20 comments:

Syaifuddin said...

follow sini... baguih entri ni

Rapunzel Cikilolo said...

huhu lumrah retis kot kena raba ni....

YOUsoF said...

Berani jadi artis, kena berani ambik risiko ni la kan..

Blogger bernama Zam ! said...

kena pakai tutup2 , baru org xde nafsu nak raba huhu

diana said...

tayang la bontot lagi..
heheh...

buat malu orang johor je..
ekekek

Hafiz Al-Pazin said...

kesian, malapetaka bagi beliau...haha

Cik Sibuk said...

nengok gambar tu pun, posing cenggitu..takleh nak salahkan lelaki 100% la kalu ada yg geram..ish ish

shida'R said...

hahhaa...lucasss... ^_^

noornazuha said...

dia sendiri yang undang padah..:)

Hanif said...

dia pakai seksi maaa...
kalau aku pun....

Cik tikah said...

sexy sgt sebab tuh kena raba. haha..

c'axoera said...

dah pakai tersendat sana sini hehehe mmg lah mengundang peraba :p

nur_za said...

amboi..bukan men dia..hahaha...

Joe_Hans said...

awwwww.... no comment.. hahaha

Puan Kutu said...

tak sanggup jadi artis!hoho..

~Nana BamBam~ said...

itulah dugaan apabila bangga menjadi penyanyi.

nak taknak kene hadapi...

tapi ambil satu pengajaran untuk kita berjaga-jaga.. :)

Cik Nurul said...

perghh.. seram2..~~

khairul said...

tonggek la lagi

karen said...

kalau taknk kne raba , tutuplah aurat payah benor ! =='

pykapikot said...

haha , kesian :)