Pages

Followers

Saturday, 28 January 2012

ramalan AJL 26

esok 29 januari 2012 tepat jam 9 malam, akan berlangsung anugerah juara lagu ke 26. 12 buah lagu bertanding untuk merebut gelaran juara. berikut merupakan ramalan aku untuk lagu yang mungkin akan diangkat sebagai juara pada malam ini. ~ tidak mengikut susunan


kisah hati
lagu ini antara lagu popular sepanjang tahun 2011. kekuatan lagu ciptaan sepenuhnya oleh manusia putih ini terletak pada melodi dan lirik yang hebat!! ditambah pula dengan kekuatan vokal alyah dan penghayatan yang baik, lagu ini sempurna sebagai lagu cinta yang kuat. tak mustahil lagu ini antara pencabar terkuat pada malam ajl nanti.


penakut
finalis lagu pop terbaik aim yang lalu membuktikan lagu ini antara yang terbaik yang ditulis oleh yuna. sehingga dato' m. nasir sendiri memuji lagu ini sebagai bagus!! yuna antara penyanyi dan komposer yang sentiasa membawa perubahan dalam arus muziknya yang tersendiri. mungkinkah muzik eksperimen yuna ini akan berada dalam top 3?


sedetik lebih
pemenang lagu terbaik aim yang lagu cukup membuktikan lagu ini antara yang terbaik yang dihasilkan pada tahun 2011. kekuatan lagu tema hikayat merong mahawangsa ini, terletak pada melodi dan susunan muzik yang hebat!! sedetik lebih ditangan jacklyn victor tampak serasi tetapi kurang dari segi penghayatan. tapi peluang untuk menempatkan dalam kelompok top 3 sangat cerah!!


awan nano
lagu ciptaan komposer dato' m. nasir dan lirik budi hekayat ini pernah merangkul anugerah lagu terbaik pada anugerah planet muzik yang lalu. seterusnya membuktikan lagu ini bukan lagu sembarangan. jangan terkejut kalau lagu ini merangkul juara pada malam esok ya.


beribu sesalan
populariti yang dikecapi melalui single ini bukan calang2. tak hairanlah bila ramai yang mengharapkan lagu ini diumumkan sebagai pemenang pada malam esok. lagu ciptaan kevin chin ini pada aku biasa2 sahaja. tetapi aura lagu ini terletak pada ketiga2 penyanyi ini, shiela amzah, ning baizura dan jacklyn victor.


kejutan

wanita seluruh dunia
originaliti yang ada pada lagu ini mungkin akan mengangkat projek pistol sebagai top 3 pada malam AJL 26 nanti. tak mustahilkan? seperti mana lagu tolong ingatkan aku di angkat juara lagu pada edisi ke 25 lalu...

tOp 3 vokal terbaik
hafiz
3 suara
alyah


hyz bisik pada kamo : sekadar ramalan

14 comments:

IMANSHAH said...

beribu sesalan yaw

hawiz said...

xtau la lgu mana2..ajl suke wt kejutan..huhu

eddy syrol said...

lagu tiga kupang =.='

fatin amalina husna said...

hmm..beribu sesalan mesti ada nie..

Hanif said...

Juara Lagu ----Beribu Sesalan
Persembahan Terbaik ---Kisah Hati..
Jom baca ramalan aku lak..heheheh
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/01/anugerah-juara-lagu-ke-26.htm

Cik tikah said...

nak alyah menang!

cik nur said...

tapi tuh tak boleh nak ramal jak cz mcm tahun lepas lagu yang mmg tak disangka yg dapat kan..kita tgk jer la esok heeeee :P

c'axoera ヅ said...

ada mmber ajak gi esok...masih tgh pk lagi hehe

LaLa mhdnor said...

x suka projek pistol :D

Puan Kutu said...

tak reti nak ramal..hehe

zareliqa afiqa said...

Beribu sesalan! yeahhh^^

asri (asrirayrock) said...

i like beribu sesalan...... semoga menang yeah,,,,,

qAseH rAihAN said...

sedetik lebih kot .

shida'R said...

ramalan betul dah tuh hehee :)