Pages

Followers

Saturday, 14 January 2012

review : dunia sebenar shida

entry pagi tadi ramai yang anggap aku marah!! hey hey hey! sumpah aku tak marah. aku buat entry tu penuh dengan keikhlasan oke. hehehe. entry tutorial nuffnang pun aku baru siapkan. tapi esok la aku post k, sebab aku nak sambung mereview petang ni. dan blog kali ini ialah dunia sebenar shida.

aku tak tahu kenapa blogger hebat seperti shida ni nak aku review. hehehe. tak ada apa yang aku nak komen, semuanya kemas dan teratur. putih dan biru menjadi pilihan shida untuk tema blog beliau. sedap mata memandang. kepada mereka2 yang baru dalam dunia blog ni, blog shida adalah pilihan tepat untuk dijadikan rujukan. pelbagai sudut kamo2 boleh rujuk di blog ini. entry? banyak entry menarik selain dari tutorial yang kamo2 boleh rujuk. owh ya, shida jugak berbakat dalam menghasilkan header. nak suruh dia buat? p tanya dia k.. hehehe dah2 aku memang blurr tatau nak bebel apa. jom skodeng dia jom... blogwalking ke sana jom2.....

10 comments:

miSs aMaL said...

haks.blog dye best n comel.n blog awk pon..:)

nienaryonie said...

nice blog dia. next time boleh review back my blog pulak. boleh comment mana yg patut. :)

nienaryonie said...

nice blog dia. next time boleh review back my blog pulak. boleh comment mana yg patut. :)

eddy syrol said...

hebat hebat hebat

hawiz said...

komen blog saya!..ihhih...

Puan Kutu said...

blogger hebat mmg la blur.hoho..

*sama macam abg konon.uncle aiman kata!haha..

shida'R said...

terkesima plak..nama diseru-seru ekekeee ^_^

tq hyz tuk review ni...hehee.. :)

jom ramai-ramai serbu!!

amir aizat said...

awesome

Cik Nurul said...

suke blog die.. =)

NOVA said...

blogg yg super simple... ^_^