Pages

Followers

Monday, 9 January 2012

tOp 5 : filem yang mendapat kutipan tiket terendah sepanjang 2011

assalamualaikum... hai hoi hoi... seperti dijanjikan pada entry top 5 lalu, kini saya senaraikan top 5 filem yang mendapat kutipan tiket terendah sepanjang tahun 2011.
.: tOp 5 - filem yang mendapat kutipan terendah 2011 :.
1. apa tengok-tengok : 0.19 juta

2. toyol nakal : 0.19 juta

3. ratu the movie : 0.20 juta

4. abuya : 0.22 juta

5. karipap-karipap cinta : 0.28 juta

hyz bisik pada kamo : sokong filem tempatan oke? ~ nuffnang bila ko nak bagi aku be ni?

16 comments:

Anum said...

semuanya x pernah tgk

Anas Clay said...

haha agak r.. semua tak pernah tgk

sabry oppa said...

ratu jer pernah tgk... yang lain x kan tengok! ratu adelah sebuah cerita yang menampilkan artis perempuan meroyan...hahaha~~

Cik tikah said...

tgok cite karipap-karipap cinta je. yg lain x pernah dgr. haha

Hafiz Al-Pazin said...

setengah juta pun tak sampai. kesian tak balik modal

khairul said...

sapa la yg buat crita mcm ni ..x best langsung !

syafiqakarim said...

tak pernah dengar semua.

Lelaki Ini said...

kesian produser

AwieKashi said...

memang aku tak penah tgk cte2 nie... =.=

Ungu Violet said...

lain kali buat promosi lebih sikit...huhu

My SweetPea said...

tgk tajuk pun dah x semangat nak tgk....huhu

Umar Kadir said...

banyak rugi tu..

Cik Nurul said...

pic pertama filem di atas sgt tak pernah tahu.. -.-

e-lyana said...

satu jewp pernah tgok, itupown kat astro :P

hehehe, tajuk xbest n pelakon pown xkenal =.="

maybe salah satu sbab kutipn terendh kot :)

~Nana BamBam~ said...

cite abuya tu best tapi sayang...x ramai yang suke nengok..

gnesop.com said...

x tgk sumer di atas.. heheh