Pages

Followers

Sunday, 1 January 2012

warna warni 2011

assalamualaikum.. hai hoi hoi... aku muncul kembali pada tahun baru ni... hehe ramai yang tanya kemana aku menghilang kan? ekceli aku bercuti selama seminggu ni, balik kampung... semalam plak jenjalan ke melaka. hari ni baru betul2 free nak mengadap blog kesayangan ni.... oke?


sepanjang 2011, banyak kenangan pahit manis yang dah aku tempuhi. 2011 dibuka dengan penuh semangat bersama sahabat karib. disusuri dengan kedukaan sepanjang pertengahan tahun. tapi disitu juga aku temui kebahagiaan aku sendiri sehingga kini. aku bersyukur. dan semalam penutupan tahun 2011 yang maha dasyat. berita yang aku sendiri tak terfikir akan berlaku terhadap aku. tergamam, sedih, nak menangis, marah! macam2 perasaan bercampuk aduk dalam benak fikiran. penutupan tahun yang aku harapkan ianya hanya sebuah mimpi. sejujurnya, tahun 2011 memang tahun yang mencabar semangat aku sebagai seorang lelaki. macam2 yang aku lalui yang berkaitan dengan hati dan perasaan. banyak yang aku pendamkan. pedih! memang sakit.. alhamdulillah, sahabat merangkap saudara banyak memberi semangat. thank diva puake! dan tidak lupa juga pada dia yang sentiasa ada. =)


mengharapkan tahun 2012 lebih baik dari tahun sebelumnya. atas apa yang terjadi pada 2011, banyak perkara yang aku nak buat dalam tahun ini. diharapkan semuanya dipermudahkan untuk aku menunaikan harapan dan janji.insyaallah. dan, ketabahan ini akan terus berkekalan diiringi semangat yang tak akan luntur. selamat tinggal 2011, selamat datang 2012.




hyz bisik pada kamo : azam? kang aku bagi tahu apa azam aku untuk entry akan datang k. azam dan perkara yang aku nak buat untuk tahun ni, adalah sesuatu yang berbeza. =)



28 comments:

eddy syrol said...

semoga tahun 2012 akan lebih baik untuk anda wokeyhhh.. (~_~)

dgr lah lagu sumbang mambang aku nanyikan versi dayang norfaezah kegemaran hencek hydz ye..keh3x...

m!3yr4h_LolLy said...

hope 2012 better than 2011. insyallah. selamat tahun baru :)

Puan Kutu said...

tahun 2011 byk yg tak manisnya dlm hidup kami sekeluarga.diharap 2012 akan membawa kemanisan..:)

katasifat said...

blushing *wink*wink*wink*


ape azam 2012 yu?....i na tiru.

Adylia Qarissa said...

hepi new year :)

hawiz said...

selamat tahun baru 2012 yer hydz...semoga lebih sukses..hihi

Rapunzel Cikilolo said...

selamat tahun baru...

Cik Sibuk said...

salam tahun baru!

request review belog boley? ngehehehee

Ungu Violet said...

dah tahun 2012...

moga brtambah encem..kehkehh..:P

Cik tikah said...

selamat tahun baru :)

Cik Yatt said...

selamat tahun baru :)

Cik Yatt said...

selamat tahun baru :)

diana said...

hati dan perasaan??
pasal cinta kah??
hehehe

si kiut lavender said...

wink2...
selamat tahun baru
sentiasa senyum dan gembira utk tahun ini...:)

TiraPengemis said...

HYZ:

selamat tahun baru :)

aiNa yaZiD said...

salam tahun baru~!! (^^,) semoga tahun ini membawa 1001 kejayaan buat hyz. wish u all the best geng.

Koding said...

Warna-warni pertunjukan bunga api di malam sambutan 2012...

Radin87 said...

wow.. lama menghilang. hehehe^^
alright, wishing you all the best for 2012.

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

selamat tahun baru ya buat kamu . semoga tahun nie . lebih bermakna ye :)

CekbOlat-bOlat said...

wewwwitt.. dh kembali =)

slamat thun bru ye ^^

Saddila said...

chehhh pergi jalan2 tak ajak :(

HAPPY NEW YEAR :)

MUHD SHAH JEHAN said...

all the best ya!!
happy new year >.<

EmpayarUtama said...

Kenanganku, bersamamu... eh ternyanyi lagu Jefridin pulak :)

Selamat tahun baru :)

husnazahidi said...

insyaALLAH..moga thun nie akan mnjadi lbeyh baik baik buat kta smua..^^

Ezzattie said...

wah hyz sudah kembali. kini lebih bersemangat! same le ngan kite. hehe.

bestnya pi jalan2. skrg ezzat xleh gi memana dah. holiday dah abis. mimpi ngeri (spm) dtg menjelma. haha

syamy said...

selamat tahu baru ,
semoga ape yg diharapkan tercapai :D

G@D!z$ said...

slmt tahun baru...moga apa yg dihajati akn tercapai...amin

Hanif said...

selamat tahun baru