Pages

Followers

Thursday, 15 March 2012

Cantik ke?

aku ni suke try aplikasi2 baru kat facebook. macam2 aplikasi yang aku dah try. untuk suke2 je pun. semalam aku ada try aplikasi untuk rating foto profil. ye lah, semua kawan2 sebuk upload pic masing2 untuk aplikasi ni, so aku pun tengok cam besh je.... so try lah kan? nak tahu result aku? janji jangan gelak! plissssss aku tengah bersedih nih...
walaupun aku berbangga dapat 6 bintang ~ aku rasa full star ni tapi aku tak suke ngan perkataan bawah bintang tu. nyampahhh!!!!! so, aku agak, yang aplikasi ni giler! kbai

25 comments:

DRceria said...

dlm FB semua dapat mcm tu...huhuhuu

Udinz.com said...

haha..cantik lah sangat bro..hehe

Anum said...

hahahhahha
saya setuju

Khairiz said...

hahaha....sib baik CANTIK lau kuar ayat BURUK lg sedih

yusuflaili(Goku) said...

salam;
yelah..perkataan cantik tu tak sesuai langsung.

Syuhada said...

hahahah..cantik sama pe ngn hemsem...

miranadia said...

cantik....perghhhhh....=]

aiman fanboy k-pop said...

da mmg cantik nak bt camana..haahaahaa....joke je....

Cytah Lovicry said...

aplikasi tu pulak kena marah tak pasal-pasal.. hahaha

Radin87 said...

hehee.. cantik gitu..
takperlah.. asalkan tak kluar perkataan ayu. hehe

Popkorn said...

baik ko jujur, ko ni laki ke pempuan? haaa....

Puan Kutu said...

sumpah mak kt kmpg tak mengaku anak.kahkah

Hafeesz Amran said...

eleyh pakcik..perasan..hehehe

Mohd Norafzal said...

hahaha 48 org like plak tu??ko ni dh dikira matang utk dibela mak ayam hahaha

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ngeee~ cute laa...

waa..ramai plak tu yg like.. haha

Adylia Qarissa said...

hahaaaa..jgn la pakai 'canti'..dah macam pompuan lak..heheee

macho la abg nie..boleh saya ngorat?? lalalalaaaa

m!3yr4h_LolLy said...

memang cantik la. keh keh keh. tak pandai nak menilai betol la fb nie

Cik tikah said...

muka hyz memang cantik. bukan handsome. haha

Afiq Yassin said...

mmg cantik kalau rating aku bagi 6/5 la.. ha3

faizah husna said...

waa~
mmg cantikk.. :)
haha

sabry oppa said...

cantik ker???????


?????????

hahahahaha...

cun2

shida'R said...

hehheeee.. :D

Hanif said...

biasalah bila transalate...hehe

si kiut lavender said...

erkkkk....

ptutla ada org add msuk group gay...bhahahaha

RIA said...

haha.. facebook.. biase laa. semuanya kelentong..