Pages

Followers

Monday, 21 May 2012

aku terima nikahnya....

akhirnya detik-detik yang ditunggu telah tiba. Perasaan gemuruh & gementar memang tak dapat dinafikan lagi. Selepas saat ungkapan keramat "aku terima nikahnya..." saat itu jugak, segalanya akan berubah. Bermulalah kisah kehidupan rumah tangga sebagai suami dan isteri & bermula jua tanggungjawab yang perlu dipikul bersama.

Owhhh perasaan itu bukan datang dari hati sanubari suci aku... Tetapi pengantin yang aku raikan semalam ( 20 Mei 2012 / Ahad ). Tak mungkin aku akan langkah bendul si Afzalsukasuki yang dah menggelisat nak menikah cepat2. Biarlah yang tua2 dulu naik pelamin. Aku yang muda belia ni, mengalah je lah dulu... Kang tiba jugak lah masa aku nanti.. Tak gitu? Owh ye, ni majlis yang aku rai ni, kat sungai buloh... Jom tengok gambar2 aku.. eh!!
ni pelamin utama kat luar, kat dalam ada pelamin jugak. Tema diaorang pink & pepel

Ini lah dia pengantin yang dirai... Nama dia aku tak tahu, sebab aku ikut kawan je ni..

Ni sape? ni akulah... rambut dah pendek.. cuaca panas giler... berkilat muka dah...

Owhhh bergaya kejap sebelum balik

Gambar penuh lak... giler gojes kan?

gesel2 kat kete plak... 

hyz bisik pada kamo : kalau balik kampung, mesti sedara mara tanya, kau bila nak kawin?

23 comments:

cik kiwi's said...

kawin lah cecepat ong ong. tak sabar nak jadi pengapit yu..sob sob ~

KorN said...

kau bila nak kawen abg?

LaLa mhdnor said...

ko kawen jangan buat2 lupa jemput pulak.

NAL said...

bila kau nak kawen Hyz?

Puan Kutu said...

cantik pelamin pengantin..:)

awk tu dh bujang terlajak,tu pasal makcik2 tnya soalan standart.haha..

Ujie said...

weh..baca intro ingatkan awak yg nak kawin. nak wish dah..

sis92 said...

peh ingat abam yg nk kawen tadi

nuha ahmad said...

erk gamba ke-5 cam aaron aziz huahua. sekali pandang je lahhh..

diana said...

muda lagi...
kejar apa yang patut dulu..
heheh

ZaroL said...

Wewittt..bila plak brader kita ni nak kawen.??

Kay-Oz Kidichi said...

Aish, dah macam ko yang kawin pulak..

Asyiqin Haulisah said...

abam nak kahwin bila?

yusuflaili(Goku) said...

salam;
Bukan takat saudara mara je yang tanya,akupun nak tanya 'Awak bila lagi????.

SP (spudinpunya) said...

haha ..ala hyz ..aku nak tengok kau kawen dulu ..baru aku senyum .. bhahahaa

Adylia Qarissa said...

laaa..ingat dah kawen ;p

Hanif said...

hehehehe..aku ingatkan pengantin yang berposing...

shark said...

hahaha..
kalah pengantin camnie..
gambr dia bnyk dr pengantin:p

si kiut lavender said...

larh..ingatkan dia yg kawen..

bro..bila nak akad nikah nih..=_=

shida'R said...

hyz...kalo tgk muke hyz ni..xtau lah mcm ex BF adik shida seyes!! sama!! cuma dia berjerawat skit tp hyz maskulin hehee =)

Selendang Merah said...

kalau ang kawen lak jemput sure aku dtg..ahaha

tirahzairi said...

sayang!!! bila turn kita plak? xsabar dah nie...:P

(rujuk balik)

Edy Fee said...

kawin jgn lupe jemput.hehe

cendol said...

hahaha mane gojessss???x nmpk ape2 yg gojes di sini