Pages

Followers

Monday, 7 May 2012

peminat mengharapkan Dayang Nurfaizah & Anuar Zain berkahwin

Keserasian antara mereka di atas pentas, tidak dinafikan lagi. Hubungan antara mereka juga sangat akrab. Sehinggakan, ketika peminat2 Dayang Nurfaizah membuat kejutan sambutan hari jadi beliau tahun lepas, Anuar Zain hadir bersama untuk meraikannya. ehem3.... ada apa2 ke? 
suwit kan diaorang berdua?

kat bawah ni antara komen2 peminat untuk Dayang Nurfaizah & Anuar Zain






 Pada 15 May 2012 ini, akan berlangsungnya konsert Anuar Zain & Dayang Nurfaizah "One-Night Charity Concert" bertempat di Dewan Filharmonik PETRONAS.  tiket2 berharga RM150, Rm250, RM350 dan RM500. For further details, call 03-2051 7007 or go to www.dfp.com.my . If you are interested to purchase the RM500 tix, please call Eza ( 019-3181808 ) 



17 comments:

Anum said...

sweet gak mereka berdua

khairul said...

klu jodoh x kemana kan

eddy syrol said...

aku harap kau dgn dayang yg kawin.. #eh.. :P

Jocelyn Lum said...

dayang semakin lawa

NAL said...

dayang lebih secocok dgn kau Hyz.. ^^

KorN said...

asik pesal dayang jer.
*ak x minat dayang.
tp kalo nuar zen nak kawen ngan dayang ok jer... masing2 single..

Hanif said...

aku tak kisah siapa yang kahwin janji tak gaduh2 dan kekal..hehehehe
Aku suka Dayang sejak dia seksi..hehehehe
Support me by Daily vote me for blogger of the year

Puan Besar Shag Yahaya said...

Dop minat Dayang, tapi minat kat Anuar. Keke.

Kalau dah jodoh, dop kemana. Kan ? :D

EmpayarUtama said...

Mudah2an. Ada gak terbaca kat blog yang ramal AZ takkan kawin... entah

sha my heart said...

betul ke diorang ada apa2? kalau ya, cepat2 kahwin.. =)

Tips blogging: Blogging biarlah ikhlas

tasnimsahaja :) said...

eloklaaa kawen dah haaa ~

diana said...

muka dia nampak lebih berseri bila rambut hitam la..nampak ayu sanagt..

hawiz said...

mmg sepadan...=)

Syuhada Nasya said...

ok .. ko ensem .. hahha bye !

Adylia Qarissa said...

apa lagi nak ditunggu..kalau dah jodoh, kawen jer la heheee

Puan Kutu said...

cikgu tak cocok ke dengan dayang?bukan cikgu minat beliau ke?haha opss minat suara n lagu saja kot.hiks..

ctk said...

dulu dorg berdua pon prnh kena gosip...hehe