Pages

Followers

Wednesday, 23 May 2012

wordless wednesday : Beza Lelaki & Perempuan


setuju?

dah dipayungkan pun, masih bebel2 lagi pompuan tuh. huh!! eh!

30 comments:

Adylia Qarissa said...

dah sinonim yang perempuan memang 'banyak cakap' heheee

shida'R said...

hehee..setuju! tp skg dah jrg nak jumpa lelaki cmtu kot >.<

afzalsukasuki said...

haha macam aku je *sape lagi nak puji klu tak diri sendiri ye tak?haha

Puan Kutu said...

haha sifat semulajadi wanita,apa boleh buat.

tp rasanya en suami sy lg suka bebel dr sy tau.hehe

KorN said...

kadang2 aku suka jugak pempuan byk cakap ni.. sebab aku ni pendiam... kalo pempuan pendiam, laki pon pendiam, bosan jugak kadang2 tu,,, ini fact...

Dysha.Pinkstudio◕‿◕✿ said...

2 pnpuan lain la.. kalo sya jeling2 je..haha

Selendang Merah said...

itulah realitinya..perempuan byk ckp tapi tetap cute..haha

Syuhada Nasya said...

haha pmpuan bebel msti ada sebab hehe

Jannah Latif said...

haha..biasa la. nme pun pmpuan. :)

nuha ahmad said...

amboi tuan belog,
pukul nak ? hehe
:)

Lea Isnawi said...

kalo saya, mesti terdiam malu kot

heee

LaLa mhdnor said...

yela kot, tapi aku mesti terharu lau laki buat cenggitu =D

Asyiqin Haulisah said...

ehem ehem. *angkat angkat kening.

sis92 said...

ahaha hanya mampu gelak aje

acik teyha said...

x penah org payungkan sy..

tirahzairi said...

nseb baik ak xcenggitu....auwww

si kiut lavender said...

alah nak wat camna...

dah p0mpuan suka bercakap potpetpotpet...

senandung semalam said...

thats women...
xley nak kate ape..hahhaha

Pink Lavender said...

iyerker mcm tuh?
iyer kottt

makneng follow kamu
jgn lupa follow makneng semula

yusuflaili(Goku) said...

salam'
pot,pet,pot,pet...lumrah.

Edy Fee said...

katun sweet je...klau real..makan kaki dh pompuan tu

khairul said...

ngada2 pompuan ni kan..kui3x jgna mare

cikwahidaidris said...

hahahaha. nak buat cmna, lumrah la pompuan cmtu. hihi

JaNnaH said...

Tak semua pompuan cam tu.. lalala

Informasi Dunia Samaran said...

hahahaha.. lucu bener sob..



#Happy blogging

Hanif said...

dah genetik mereka suka membebel..hehehhee.
Terima seadanya...

ctk said...

ala...pompuan nk berpayung dua2...xmola gitu...haha

si ngokngek said...

eh perempuan bebel tue comel lah..apa lg identiti perempuan klau tak bebel..err

cendol said...

hahaha klakar.comei katun.
x sume pompuan suke membebel..ade je laki kuat membebel kalah mak dia haha

♥ Ain ♥ said...

adodoii ~ sweet nyaa anda wahaii kaum adam . weee ~