Pages

Followers

Wednesday, 9 May 2012

wOrdless wEdnesday : kenaL dia tak?

hahaha sape ingat dia ni? peymes wooo time aku sekolah rendah ke menengah. tak ingat. tapi dia ni memang peymes ~ bagi mereka yang zaman2 aku lah... yang muda2 anak-anak ikan ni aku rasa mesti tak kenal.

16 comments:

Muhamad Azam said...

FEI MAU!!

hawiz said...

aha..pemau...ihihi

KorN said...

knal jer ni la jajam. eh jajam plak... ni la peimou.. cter pemes petang2 yg tajuk nye -forest cat- kalo x silap nye....

aqmalazmi said...

ta kenal ==" HAHAHAH

acik teyha said...

suke tgk gaya dia angkat2 bahu tu.. :)

Adylia Qarissa said...

cam muka je tapi tak tau nama heheee

Cik Sibuk said...

muka familiar..tapi tak ingat nama..

ir yien 9897 said...

saya suka bila dier gelak.."badan dier terangkat2 :) "

shida'R said...

kenaiii hehe..kalo dia blakon mst lawakk hahaa...

Puan Besar Shag Yahaya said...

Haha. Mamat ni tak sah kalau berlakon tak ada lawak :P

sis92 said...

uwaaaahh rindu feimoooo gemok yg comel plus kiut

sya hassan said...

fei maoo!! kalo dia ckp msti bahu dia terhenjut-henjut..

ku-cit said...

dah lama tak nampak fei mao ni belakon..dia ni masih ada lg ke?

Cik Kartun ( CK ) said...

heeee.. suke tngok cter cina lakonan die best sgt :D

Puan Kutu said...

time sekolah dulu tak pernah miss tgok cerita fei mau.haha mmg kiut..:)

ctk said...

mestilah kenal...fei mao...selalu tgk cter dia...hehehe