Pages

Followers

Wednesday, 30 May 2012

wordless wednesday : lelaki seperti aku!


aku nak jadi "seROMENtik" lelaki ini, tetapi aku tak nak perempuan macam ni... hahahah

16 comments:

Adylia Qarissa said...

biasanya Tuhan dah wat yang terbaik untuk kita..yang pasti sifatnya kontra dengan kita..

dkna rasa hyz seromantik ni, pasti dpt perempuan macam nie...llalalaaa

hawiz said...

haahhaa...aku pon nak la jd ramnatik cmtu gak..tp xreti..ahahaa

KorN said...

aku nak abaikan tulisan kat bawah tu. ape yg aku nampak, pempuan ni kalo ayat manis sikit, caer lah...

yusuflaili(Goku) said...

salam;
adakah aku seperti lelaki itu??.

sis92 said...

huhu tak romentik pun takpe asalkan jujur dan ikhlas :')

Siti Rahmah Ibrahim said...

sweetnya...

NAL said...

gila sweet ni..betul la salah seorang kena mengalah..

Feza said...

speechless. hehe

syakirah izwanie said...

Haha. Comel je kartun kat atas ni. InsyaAllah awak romantik. Tetapi, tunjukkan sikap romantik itu kepada yang halal ya :")

khairul said...

dulu masa sblm kawen romantik lah..la ni suka bebai hahahaha

SaddLone said...

wahh..nk jd lelaki romantik, cabaranya sukar.kalau memmang tanak perempuan cam2..harhar

maina said...

ouch! romantiknyaaa. hahaha. tapi dengan isteri nanti jelahh ehh :D

tirahzairi said...

nak komen ape yg korn komen leh x?
hahahaaha....tipu je...

#hyz...kalo ko dpt pmpuan cmtu, kompem ko tgn2 kan die#

hehehe....

ctk said...

sgt2 sweet :D

Puan Kutu said...

hehe semoga dijauhkanlah dengan pmpuan camtu..:)

tp tolong jgn ketawa bila perempuan tgh marah lor.hoho..

shida'R said...

susah kot nk cari laki cni skg ^_^