Pages

Followers

Monday, 11 June 2012

Setahun sudah Ekspresi Seorang Aku

Semalam, 10 Jun 2012 genap 1tahun usia blog EKSPRESI SEORANG AKU ini. Pejam celik, pejam celik dah setahun aku berblog... kalo umur baby ni, dah mula berjalan dah ni ~ bila lah aku nak ada baby pulak.. eh!!


Sepanjang 1 tahun yang panjang ini, pelbagai perkara yang aku belajar dari dunia blog ini. Pelbagai ragam blogger yang aku temui dan macam2 kawan yang aku jumpa. Boleh dikatakan, selain berblog, kita juga menjalinkan persahabatan secara tidak langsung kan?


EKSPRESI SEORANG AKU telah menjadi sebahagian dari hidup aku. di sinilah aku meluahkan pendapat, pandangan dan share sesuatu kepada kamo2 semua. kat sini jugaklah aku mengarut dan mencarut! eh!! .... Macam2 entri aku terbitkan, dari ilmiah sampailah kepada entri ting tong aku... ~sabor je lah layan otak aku yang senget ni eh!!


RETIS??? hahaha itu ungkapan sesetengah blogger bagi kat aku!!! aku tatau apepasal panggil aku retis... nak kata traffik melambung2 lambung tak jugak.... eh! tak caya? mai tengok sini...


ini adalah jumpah pageview bulanan aku... paling tinggi pun bulan lepas ( may ) sebanyak 9,259 sahaja.... purata sehari lebih kurang 300 - 400 sahaja.. tak de lah macam korang yang lebih 500 kan? ~jangan buat muka kekwat ngan aku eh!

ini pulak, entri paling popular kat blog ni... 

ini pulak mereka2 yang follow blog ini.. terima kasih kepada kamo2 semua. sayang korang ahhh....

ini pecahan mengikut negara...

dan ini jumlah entri yang aku dah post sepanjang setahun ni, dan jumlah komen...

amacam? caye dah kan yang blog aku ni blog picican je.... tak de lah beribu riban sehari traffik tu... tapi aku tetap bersyukur... sangat2 berterima kasih pada kamo2 yang sudi datang blog ini eh! sepanjang 1 tahun berblog ni jugak, sempat jugak aku cashout nuffnang ngan churp2.. alhamdulillah..... ~tetiba aku rasa nak tukar header lagi plak.... hahahha

21 comments:

yusuflaili(Goku) said...

salam;
tahniah pada awak..Blog kita lebih kurang sama lamanya,tapi blog awak lebih baik dari blog aku..teruslah berblog demi blog.

KorN said...

Baru setahun? laa.. ingatkan dah bertahun2 dah,,... isk isk isk... thniah buat kamu... selamat berblogging

NAL said...

dahsyat la baru setahun dah jadi macam ni. Tahniah untuk kau Hyz. Semoga terus berjaya. : )

[k]o{q}i[n] said...

hebat la tu.. aku sehari pun x smpi 50 view walau dh lme blogging.. :p

eszyamin said...

ini data untuk setahun? kau memang giler..tahniah2..aku sehari 40 pageview pon dah kira bersyukur dah..haha

nuha ahmad said...

wah hebat :)

Syukri Mohtar said...

daily viewer 300-400 tu..bole tahan ramai gak..congrats on 1st anniversary..

Adylia Qarissa said...

tahniah lerrrrr...

i jeles tau :(

t belanja i mkn nasik lemak sayur kangkung :)

Pink Lavender said...

wahh..
sungguh dahsyat!!!

Syuhada Nasya said...

dasyat sungguh no.. aku pon x mcm tu.. yelah .. ko kan encem hahha nice :)

khairul said...

tahniah bro.smoga lebih sukses dlm blogging

shida'R said...

tahniah hyz :)

shida pn xlma je lg nk smbut ulangtahun blog hehee ^_^

UV kalo dah 3-4 ratus shari tu kire byk la juga hyz..

EmpayarUtama said...

Tahniah. Aku baru je lepas 200 cerita, trafik ko x leh lawan punyer. 30 jerk sari huhuhuhu sedey.

Errrr, buat le GA sempena ulangtahun hahahahahah

ctk said...

sbb banyak benda yang awak kongsi, rmai pembaca,ensem..hahaha

300 setiap ari pon bnyk da...ct nk sampai seratus pon sush hyz..huhu..

tu kot yg panggil awk retis.hehe...
tahniah coz blog masih bertahan sampai skrg :)

Sally Yatiey said...

Wah, tahniah :D hee

afzalsukasuki said...

abg retizz nak sainnnnn!!!!

hawiz said...

tahniah!

Edy Fee said...

perghh tinggi giler rating....
bila nak jd mcm ko..hebat1

tirahzairi said...

selamat ulng thn...nak adiah utk blog nie.....<3

Puan Kutu said...

tahniah ye cikgu wpun sedikit terlewat..dhlma tak dtg sni, smart ehh header baru..:)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

tahniah yee..