Pages

Followers

Saturday, 4 August 2012

aku cerita pasal raya ni

Assalamualaikum... hai hoi hoi sekian kalinya aku muncul balik kat dunia blog ni.... hehehe thanks pada kawan2 yang tak jemu2 suruh aku update blog ni... bukan tak nak ye sayang2, tapi masa tak mengizinkan aku untuk update lor..... hujung2 minggu macam ni bila free adalah sikit masa nak update =) kadang2 hujung minggu pun aku bizi.. aisshhhhh


pejam celik pejam celik ~jangan pejam tak celik2 pulak dah 2 minggu kita menyambut bulan puasa kan? 2 minggu lagi nak raya dahhhhhh..... sekarang ni pun aku tengah layan2 lagu2 raya kat youtube ~ baru ada feel nak raya kan? owh ye... tiket balik raya aku dah beli dah.... aku balik segamat 18 Ogos 2012 jam 11pm  dan dijangka tiba kat segamat tercinta pada jam 2.34am 19 Ogos 2012 ~pagi raya perghhhhhhhhhhh memang perantauan namanya ni... 1st time aku nak merasa balik naik ktm woooo..... eh aku ada lebih 1 tiket lagi, kalo nak roger aku eh? ada gak kawan balik sama kn? =)


kalau tahun lepas puasa2 camni aku sibuk buat tempahan cake, tahun ni aku tak sure nak terima tempahan or tak.... dah ramai jugak yang tanya... aku takut tak sempat je nak buat... kalo buat pun aku rasa aku amik tak banyak kot.... sampai 17hb Ogos tu aku kije lagi wooo.... 


owhhh duit raya dah tukar pun.... rm 2o, rm10, rm5 ngan rm1 sume ada... tinggal isi dalam sampul...... anak buah ada 7 orang.. sorang rm10 ~dak kecik tak ley pegang duit banyak2 so dah rm70 yang lain isi rm2 ok lah kot kan? hehehehe kalo korang nak bagi aku duit rasa aku sangat2 hargai... aku takkan menolak..... ada sape2 nak bagi tak? ada tak? ada tak??????? ~buat mata comel.. eh!


eh nanti aku update lagi kalo senang2.... aku nak siap2 p kuar sat
aku tau korang rindu aku kan? bek ngaku cepat!!!! nah aku tepek gambo aku ni... siap love lagik... kah kah kah... ekceli aku rindu nak rambut camni balik =(

34 comments:

LaLa mhdnor said...

nak duit raya pelisssss

Marou Apple Hijau said...

wah balik kampung dengan ktm. best2..
boleh la datang beraya kat umah..

NAL said...

tu diaa.. akhirnya muncul jugak.. nak duit mai Langkawi.. hahaha.. :D

Mohd Azrul Aziim said...

awal betul post pasal raya ni hyz. hehe

yusuflaili(Goku) said...

Salam;
Apakata balik kampung naik lori pulak..mungkin pengalaman menyeronokan.

legendary wariner said...

sumpah kau jambu.haha

::FAIZ:: said...

bagi saya duit raya

cik kiwi's said...

hydz..ko...ko..masak??! hahahha

laskar pelangi said...

lama dah tak singgah sini.
nak duit raya boleh?? hehehe

khairul said...

bju raya anak2 x terbeli lgi nih

0nenanina Vanilla said...

xnak bagi duet raye ke.hihi.. wahh rasenya da stengah tahun xmain blog... rindu sahabat blogger.

Cik tikah said...

dpt sorang RM10 pun dh awesome kot..

Puan Kutu said...

duit raya utk aiman takde?huhu

hawiz said...

<---layak dpt duit raya dri pokcik hydz...hehee...ok..nk p traweh lu..

JaNnaH said...

untong la jd perantau boleh balik kampung...

sis92 said...

peh balik segamatlah seh..rindu segamat sobsobs :{
salam ramadhan & salam aidilfitri :))

KorN said...

happy ramadhan hyz..
sila kasi wit raya pd korn..
eh.. hahahaa

Mia Meymi said...

selamat hari raya hyz..
eh, trlebih awal plak..hee..:p
smoga slamat smpai ke segamat ok..:)

tirahzairi said...

sampul berisi duit yg lebih tue, hulur2 la...saya masih bersekolah...hehhee

shida'R said...

wehhhh..rindu juga hahaaaa :D

anif abdullah| AA said...

apa kata salah satu sampul tu ko bagi kat aku.haha
*selamat menyambut puasa :)

Edy Fee said...

nak duit raya jugak.nak yg merah hehehe
hurmm wah rajin gle buat kek.kaya2.ehehe
hurmm aku lpas semnggu raya balik mersing..mengjar kat sana semnggu.hehe

inche hlovate said...

sye nk blik gemas..bleh bg tiket tu?? haha

Prince auta said...

nak duit raya gak,, hihihi

Awie Omar said...

Salam Ramadhan dari : awieomar.blogspot yang baru follow sini :)

Nak tak join game top "BLOGGER" musim 3 ? segala yang berkaitan pasal game ni boleh tinjau kat blog. musim 1 & 2.

Senang je caranya nak sertai game ni. Follow blog "Awie Omar" (bagi yang belum follow, harap sudi la ye) dan komen di mana mana entri dengan menyatakan
"SAYA SANGAT MAHU SERTAI BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE"
Johan akan mendapat mendapat ganjaran wang tunai :)

Awie Omar said...

actually dah lama dah follo sini. selamat hari raya :)

si kiut lavender said...

wah,,
nak jadik anak buah hyz..leh dapat duit raya..bagi not warna merah byk keping skit ea..heheheh

dah lama xsinggah sini tetiba rasa len plak...hehe

obat pasutri said...

hahahahaa semua akan indah pada waktunya kok kaka tenang aja,,, ^_^

Hanif Idrus said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!!
Selamat bercuti dan jika pulang ke kampug hati-hati di jalanraya
Blog aku pun cuti gak ….hehhheeh
Tapi entri tetap ada sepanjang hari..
Cuma tak ler blogwalking …hahahahah
Selamat Hari Raya

amy mya said...

Selamat hari rayaa :D

syakirah izwanie said...

Salam Lebaran :D

Fezul Fadhley said...

lama dah blog ni x berupdate..

♥ Nana BamBam ♥ said...

selamat hari raya hyz :)

CekbOlat-bOlat said...

helamakkk.. ade lgsir kat dahi tu yg mahal... hewhew :)

anyway slmat hari raya hyz !