Pages

Followers

Sunday, 30 December 2012

selamat tinggal 2012, selamat datang 2013

assalamualaikum... hai hoi hoi....
gila lama aku tak menulis kat blog ni... sorry la beb, giler bizi aku sekarang. buktinya hari ni (ahad) aku kena paksa kerja. chaittt!!!! walaupun boleh claim OT dan dapat replacement off day,  aku tetap tak suka!!! sebab dah mengganggu waktu rehat aku!!!

baik aku stop cerita pasal kerja.. lama2 kang, mencarut pulak aku kang.. grrrrr.... oh yeah, diam tak diam tahun 2012 hanya menunggu masa untuk meninggalkan kita dan 2013 akan menanti. amacam geng azam tahun 2012? dah tercapai? ke dah terkubur? ke hanya hangat2 tahi ayam? hehehhee.. aku? seperti tahun2 sebelum ini azam aku tetap sama. tapi............. memang tak pernah tercapai ~ hampeh!! nak tahu ape azam aku? hahaha baik korang tak payah tahu... kang aku blushing susah... tak sesuai buat budak2 bawah umo tahu. wakakakakakkakaa.....

tapi, pada aku tahun 2012 merupakan tahun yang agak cemerlang buat aku. banyak benda2 yang best2 yang aku lalui sepanjang 2012 ~alhamdulillah... semoga kecemerlangan itu berterusan untuk tahun 2013 ~ aminnnnnn..

tahun 2013? hmmmm banyak benda yang aku nak buat untuk tahun 2013. moga2 semuanya berjalan dengan lancar seperti dirancang ~insyaallah... dan aku akan cuba aktif balik dalam dunia blog ni ~ errr boleh ke? waaaaaaa takpe, aku akan cuba curi2 masa untuk menulis =) ~rindu nak aktif macam dolu2.. oke lah, aku nak tido dah ni.... (sambil layan lagu dikalung kasihan, imran ajmain~ jiwang tak?) esok kerjaaaaaaaaaaaa arghhhhh... kbai
wahai 2013, kau bagilah budak ni gemok sikit.. fuhhhh!!! eh!

9 comments:

laskar pelangi said...

lama ohhhh tak singgah sini;)
semoga tahun 2013 lebih ceria dan bermakna .amin~~

piraaa said...

bila nak kawen wei? hahaha

diana said...

kerja la..
tengah muda2 ni kena kerja...
kang tua tak kerja nyesal lak..heheh

Puan Kutu said...

azam tahun 2013 msti nak tamatkan zaman bujang kan?haha

Selamat tahun baru..moleklah aktifkan semula ur blog..:)

Hanif Idrus said...

Datang sini nak mengucapkan Selamat Tahun baru 2013....semoga persahabatan kita kekal berkekalan

cik kiwi's said...

Onggg...kasi gemok sikit. Da mcm anorexic aku tengok
huhu

cik kiwi's said...

Onggg...kasi gemok sikit. Da mcm anorexic aku tengok
huhu

cik kiwi's said...

Onggg...kasi gemok sikit. Da mcm anorexic aku tengok
huhu

sis92 said...

haha ini perangai sama dengan sis, berzaman baru nak update blog. happy 2013!!!