Pages

Followers

Friday, 22 February 2013

treadmill untuk di "Let Go"

Nampak tajuk entri? haaaaa ni incik Osmet aku minta tolong tempek iklan kat blog aku ni.. dia nak let go Treadmill dia.... dia beli dalam bulan Julai tahun lepas kot... sepanjang pembelian beliau, aku rasa tak sampai 15kali dia berlari2 anak atas treadmill ni... angan-angan untuk menghalau lemak dibadan hanya angan2 kosong!!! dia beli pun atas niat nak lari income tax... muahahahahhaa keji giler.... kalau tak silap dia beli dlm RM2k lebih.... now dia nak jual ngan harga RM1500... dia beli menatang ni kat Ogawa. sape2 yang ada cita2 nak kurus or suka bersenam/jogging tapi tak de masa, sangatlah sesuai korang beli benda ni kan? tak payah kuar umah... korang boleh berlari kat dalam rumah je... korang nak berlari secara bogel syeksyi pun tak ada sape yang tau kan? eh!!! So, ada sape2 berminat? boleh email aku hyzcreative@gmail.com

plastik pun tak tanggal lagi.... 

nilah rupa treadmill tersebut..

tak nak guna, boleh lipat camni.... takdelah semaksangat rumah kan?



update : trademill ini telah dijual




7 comments:

diana said...

minat!!!
tapi...
bayar 15 kali boleh dak??
ekekek

Nurzakiah Hanum said...

wow

tyra lee said...

gempak :D

Empayar Utama said...

Erkkk kat kampung ada tak pakai pun dah berkarat.

Lama tak hapdet...

Puan Kutu said...

treadmill kt umah ni pun dh berkarat.nak let go gak boleh?haha

birthday party said...

nice post :D salam kenal yaaaa

AwieKashi said...

memandangkan sedang cuba ingin berbadan sasa..tapi dah nk balik kampus... *simpan kat aku! hehe