Pages

Followers

Tuesday, 16 July 2013

ramadhan, bizi, kad raya

alhamdulillah ramadhan datang lagi. saat ini sudah seminggu kita menjalani ibadah puasa. rasanya belum terlewat untuk aku ucapkan selamat berpuasa kat korang semua. semoga segala ibadah kita diterima allah.amin. 

jangan ditanya kenapa aku kejap ada kejap tak ada. sebab jawapannya tetap sama. AKU BIZI. hahaha. time2 bulan puasa ni, aku masuk kerja jam 8:30am dan balik jam 4:30pm. So, agak relaks sikit bagi aku time2 bulan puasa ni. tapi tak de lah relaks jugak, sebabnya selalunya aku balik pun jam 5:00pm dan kadang2 jam5:00pm dan kadang2 berbuka kat office terus. ~nasib department aku sediakan makan2 untuk berbuka Ni semua sebab aku kena jaga budak2 3rd party untuk assist department aku. sebab diaorang balik jam 5:00pm. kalau tak, jam 4:30pm memang aku dah cabot dahhh.... ~nampak tak betapa bizinya aku? haha

minggu ni [sabtu & ahad] barulah aku dapat cuti secara tenang.tapi aku belum ada plan apa2 cuti ni. tapi dalam kepala otak aku sekarang, aku nak bagi korang kad raya je. mahu? so sesiapa yang nak kad raya dari aku, silalah email aku nama & alamat lengkap korang kat hyzcreative@gmail.com ataupun inbox sahaja kat facebook aku, search hydz kelbross. so, kalau tak ada apa2 hujung minggu ni, nanti aku post kan kat korang eh? 



pssstttt : rindunya nak berblogging macam dulu.... aisshhhhh



7 comments:

Nurul Hidayah said...

wahh macam best je nak dapat kad raye.. ^^

Marou Apple Hijau said...

done pm kat fb..
waiting kad raya!

Rapunzeel Cikilolo said...

selamat berblog kembali

:)

DRC said...

rindoo sama kamooo!!

punya entry...! hehehehe..

nak kad raya weyy..!

Puan Kutu said...

apa punya busy la sampai bersawang labah2 kt sini.huhu

selamat berpuasa n selamat hari raya(ucap siap2 takut nti tak update.busy katakan.hakhak)

NAL said...

memang bz tue..

Fezul Fadhley said...

Salam Ramadhan ^^